Heel veel vluchten stonden gewoon gepland maar zijn niet gegaan dus wie weet gaat je vlucht niet eens.
MoniqueT schreef:Ik hoor van mijn man (ha, die is intiemer met Katja dan ik op Facebook, grapje!) dat ook zij inmiddels veilig thuis zijn.
Vond het zo schattig hoe hij meeleefde op Facebook.
Wij zijn gisteren thuis gekomen. Gewoon op onze geboekte vluchten en alles netjes op tijd. Aan boord zat het helemaal vol met Nederlanders waarvan er heel veel super veel moeite hebben moeten doen om terug te komen dus we hebben echt mazzel gehad.
Mijn vader en zijn vrouw heb ik vanmorgen op Schiphol opgehaald. Zij hebben we veel moeite moeten doen om informatie te krijgen over hun vluchten en zijn uiteindelijk met een bus vanaf Orlando naar Miami vervoerd en vanaf daar gevlogen.
Ik heb een heerlijke tijd gehad en daar heel weinig last gehad van de Corona perikelen. Op de dag dat wij weg gingen begon het wat meer te leven in het gebied waar we zaten en waren er ook veel bedrijven die landelijk gingen sluiten. Maar daar hebben we dus weinig van meegekregen.