. Hou niet van vliegen en op die manier ben ik minder bewust van het feit dat ik aan het vliegen ben. Ga wel vaak aan t gangpad want heb vrij lange benen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toen naar de Grand Canyon geweest. Hier een hike gemaakt op het middag uur, ik dacht dat ik nooit meer boven zou komen
. Vervolgens zijn we naar Yosemite Parc doorgereisd. We verbleven hier bij Lake June, echt een mini plaatsje met 2 eettentjes. Hier hebben we een dagtocht gemaakt met paarden de bergen in, heel gaaf!
Vervolgens zijn we naar San Fransisco geweest, om vervolgens onze laatste week te spenderen in een beachhouse in Santa Barbara. Uiteraard alle toeristische hoogstandjes gezien en lekker de toerist uitgehangen.
)
Nagini schreef:Ik kies altijd gangpad. Dan kan ik mijn benen kwijt..
Yasmine schreef:Nagini schreef:Ik kies altijd gangpad. Dan kan ik mijn benen kwijt..
Same. Heb erg lange benen en ik sta graag om het uur even op om m'n benen te strekken, en om te voorkomen dat ik steeds een vreemde moet vragen om op te staan ga ik altijd aan het gangpad zitten. Emergency exit seats zijn fijn maar moet je 99% van de tijd voor bijbetalen. Deze keer had ik geluk, toen ik zondag terug naar huis vloog van JFK had ik bij het online inchecken gratis en voor niets een emergency exit zitje, heerlijk 7u met m'n benen uitgestrekt kunnen zitten

Eerst al met m'n creditcard, en nou met het vliegtuig
Geen stoel aan het gangpad nodig dus? Dan kan mams fijn bij het raam plaats nemen

Maar dan ben ik ook heel erg blij dat het maar een vlucht van drie kwartier is...