Ik heb zo'n last van heimwee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heftig hoor.
Gek dat er zo'n verschil is in het land. In de Free state sneeuwt het op sommige plekken en aan de kust brand het af door de droogte

Zenuwen beginnen nu al flink te komen, dit nog doen, dat nog kopen.. Maargoed ik mag eigenlijk helemaal niet zeuren

hyena kwam nog even op visite
daarna bij vrienden in polokwane(?) gebleven in limpopo, toen richting witbank in Kwazulunatal en de laatste nacht in een backpackers in Soweto gebleven. Was super awesome, hele avond gejammed met inwoners daar. Geweldig! Hebben een leuke 12 dagen reis gehad en vertrekken morgen richting Gansbaai waar hij woont en waar ik ook kan blijven
plek bezoeken waar ik vrijwilligerswerk heb gedaan, paarden weer zien en natuurlijk vrienden weer zien na 5 maanden! 
wel last-minute stress, kan iemand van jullie me helpen? Ik vlieg met Turkish airlines, met een tussenstop op Istanbul. Nu heb ik voor de eerste vlucht m'n boardingpass online kunnen krijgen, maar voor m'n 2e vlucht niet. (Ist - Kaapstad), wel online kunnen inchecken.
kreeg inderdaad mijn boardingpass bij het inchecken voor de 1E vlucht dus alles is goed gekomen. Ben nu 4dagen in Kaapstad, lovely! Lionshead vandaag geklommen en vond het nóg ooier dan de Tafelberg
morgen een tour langs de Bo kaap, boulders beach en cape of Good Hope. Goede manier om veel snelte zien
Veel plezier!!
Maar gelukkig kan ik snel kiezen

echt zo mooi! Hoe is het in Namibië?