Ja. Maar Amerikaans basketball is echt een klasse apart. We hebben op de gok kaarten besteld. Je weet op dat moment alleen dat je basketball kaarten koopt, niet voor welke wedstrijd. En we vallen gewoon met de neus in de boter Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Rachelll
Geplaatst: 02-07-12 15:26
super gaaf aimee!
Leuk dat het Poolse team ook gaat! nog grappiger, dat ik erachter kom dat een teamlid mij onlangs via Youtube benaderd heeft of mijn paard te koop is en ik aangegeven heb dat dit niet het geval is... had toen nog een leuke mail van haar terug gehad en dat ze het kon voorstellen met zo'n leuk paard...
M'n vriend heeft altijd basketball gespeeld! Hij volgt de Amerikaanse competitie nog steeds. Ik snapte nooit wat van het spelletje, totdat we in Beijing basketball-kaarten kregen van een Amerikaanse hotel-genoot. Jemig, ik wist niet wat ik zag
pff, vandaag zou het ierse eventingteam bekendgemaakt worden kans dat m'n baas erin zit is klein omdat ze dit weekend in barbury erg slecht ging, maar blijf toch stiekem een klein beetje hoop houden omdat ze in de olympische test wel 6e is geworden.. blijft nog even duimen!
op werk kunnen ze niet moeilijk doen over me vrije dagen, yes!! nu kan ik vervoer regelen ;+
ligt atp den haag makkelijk bereikbaar met auto of niet? waar ligt het eigenlijk? ik moet ze nog even bellen over hoe en wat, maar anders rij ik zaterdag wel naar schiphol.. wil ze iegnelijk toch wel hebben.
Ik wacht alleen nog op de kaarten die ik via de Webshop heb besteld.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 04-07-12 07:43
Mijn vader is gisteren naar Londen geweest voor zijn werk en stuurde al een foto van het Olympische welkomstcomite op Heathrow Jammer genoeg vlieg ik via London City Airport. Aan de andere kant wel weer handig omdat het dichter bij Greenwich is.