Je kunt The Empire State building zeker combineren met die wijken. Ik had die wijken zelf vrij snel gezien...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarBosa schreef:EvaC schreef:@Barbosa Zou je me willen laten weten hoe het Carter hotel bevalt? Ik ga er in december ook heen met een vriendin.
Als ik jou was zou ik trouwens kijken of je kaartjes kan krijgen voor the Rockettes in Radio City. Wij gaan er ook naartoe en het lijkt me echt super! Helemaal als je een beetje in de kerstsfeer wil komen.
De ouders van een vriendin van mij zijn er vorige maand geweest. Het is een vrij "simpel" hotel. Maar voor dat geld in Times Square kun je denk ik ook niet meer verwachten. Voor ons was locatie en prijs, belangrijker dan luxe. Je slaapt er uiteindelijk toch alleen maar. Na volgende week kan ik je mijn eigen ervaring met je delen.
purny schreef:Ik ben vanmiddag even het reisbureau binnen gelopen. Weet niet wat haalbaarder zou zijn. Als ik zou vliegen met Continental vlieg ik heen om 9.15 en terug om 18.00. Zou 7 goed zijn of 8 dagen daar?
BarBosa schreef:Is dit wat een haalbare planning, denken jullie? Is Empire State Building goed te combineren met Chinatonw, Little Italy, Soho en Central Park?
Heeft iemand nog meer info over kaartjes op Broadway? Als je naar een avondvoorstelling wilt, moet je dan 's ochteds al kaartjes kopen?
Sunday
Statue of Liberty + Ellis Island
Battery Park
Ground Zero
Wall street
Brooklyn Bridge
Monday
Empire State Building
Chinatown
Little Italy
Soho
Central Park
Broadway
Tuesday
United Nations
Rockefeller Center
Grand Central Station
New York Public Library
Time Square
Wednesday
Fifth Avenue
Eventueel activiteiten waar geen tijd voor was
TKTS in South Street vlakbij Battery Park! Vrijwel geen wachttijd, klein binnen gedeelte voor als het regent en groot aanbodCitaat:Kaartjes voor Broadway kun je inderdaad op de dag zelf nog bemachtigen. Er is een verkooppunt op Times Square maar daar is het altijd erg druk. Er schijnt ergens anders nog een verkooppunt te zijn maar dat weten een aantal anderen uit dit topic wel.
vuurneon schreef:Betaald werk kun je wek vergeten, een visum krijgen daarvoor is onmogelijk eigenlijk...
Maar vrijwilligerswerk is er wel, daar loopt ook een topic over dat je in florida bij de wilde katachtigen zit.