London

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Irma_Maandag

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 16:30

Thx, die eerste stond reeds op mijn lijstje "wannadoos", ik zal die tweede ook onthouden.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 16:33

Heb 'm nog wat aangepast, schoot me nog wat te binnen. :)
Oh als je Italiaans wilt eten is Jamie Oliver erg leuk! Wel op tijd zijn en hou er rekening mee dat je even moet wachten, maar absoluut de moeite waard.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:23

Irma_Maandag schreef:
Ja, precies.... Zelfde idee hier. Wil er eigenlijk wat subjectievere info over zien te vinden ;)

Jij bent net weer terug uit GB, niet. Heb je nog andere suggesties om een beetje leuk uit eten te gaan in Londen? Anderen mogen ook reageren hoor! Hoe meer hoe beter.... hoewel, straks lastiger om te kiezen ws.....hebben maar 3 dagen.

Bijzondere hamburgers en artyfarty mensen in Café 1001. Bricklane. Daar kun je trouwens eerst heerlijk vintage shoppen

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:43

:j Bricklane is echt geweldig :+:

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:12

Ik ben terug uit Londen.

Was heerlijk hoor *\o/* . Wel wat wennen aan de drukte (normaal ga ik alleen naar zen-plaatsen op vakantie ;) ).

Voor de rest erg veel gezien, redelijk wat belangrijke bezienswaardigheid gedaan. Alleen de eerste dag een beetje teveel gewandeld dus de twee volgende dagen aan oma-tempo gedaan met de underground omdat mijn voeten dienst weigerden.

Bij het wisselen van de wacht aan Buckingham Palace iets grappigs gezien. Er was politie te paard om de stoet te begeleiden, maar die hadden flink gepoept natuurlijk. En vervolgens zag je al die wachten hun uiterste best doen om rond/over die mesthopen te wandelen zonder dat ze te veel uit de toon vielen :D .

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 19:40

Haha, dat zal er inderdaad wel grappig uit gezien hebben.

TGI Friday's is héérlijk eten! En super gezellig. Ze zitten onder andere bij Piccadilly Circus/ Leicester Square en in Covent Garden.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 10:31

Oke, inmiddels ben ik aangekomen en heb mijn eerste nacht erop zitten op de campus van de UEL :+
Moet wel wennen hoor :o

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 10:38

De 10e ga ik voor 4 dagen naar Londen. Wil graag hotel in t centrum. Nog tips? Verder ga ik lekker allemaal tours doen om alle bezienswaaardigheden te zien en een middagje shoppen! Tips allemaal welkom!

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 12:24

Martine__ schreef:
Oke, inmiddels ben ik aangekomen en heb mijn eerste nacht erop zitten op de campus van de UEL :+
Moet wel wennen hoor :o

Ja de kamers zijn net gevangeniscellen als je net aankomt he :p
Je moet gewoon je prikbord volhangen met fotos etc, wordt het al een stuk gezelliger van.

Heb je de spullen gevonden?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 13:33

Bella Italia is overigens alleen leuk als je NIKS van de service verwacht - en daar mag je dan achteraf nog extra voor betalen ook, want 'service is not included'. In de rekening, bedoelen ze dan, maar dat geldt ook voor de service op zich. Met name bij de Bella Italia op Leicester Square, naast de Odeon.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 13:35

Huh? Daar heb ik nou nog nooit last van gehad...

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 13:37

Ja, echt. Wij hebben in november zitten eten daar, het was erg druk op heel Leicester Square en in eerste instantie konden we alleen nog buiten zitten onder de terrasverwarmers - okee, dan, maar als er binnen plek vrij komt willen we naar binnen. Je voelt de bui al hangen - ondanks herhaald vragen en vragen en vragen hebben we niet meer binnen gezeten (het was echt bitter koud, dus ook koud eten en verkleumde handen/voeten/lijven) en kregen we daarna nog een vervelende sneer van de ober erbij. Dat dus nooit meer...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 13:46

Kun je op één keer eten eerlijk oordelen?
Ik ben er zeker meer als 20 keer geweest en nooit problemen gehad. En ja, ik ben óók op Leicester Square geweest...

Wel vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je niet echt blij was.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 13:51

Ja, daar heb je wel gelijk in. Het was echter een dusdanig slechte ervaring dat ik niet van plan ben het nog een keer te gaan proberen. Ik vond geen van de obers echt vriendelijk - verre van. Als het nou alleen die ene was geweest, had ik nog gedacht dat hij gewoon een slechte dag had (net ongesteld geworden ofzo ;)). Maar allemaal...

Oh ja, giller: hij kreeg het op zijn heupen toen we ons beklaagden tegen hem. En uiteindelijk (na veel discussie) bood hij ons nog 'free ice cream' aan. Ja, want we waren nog niet bevroren.... _O-

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 13:53

Is het eigenlijk duur om uiteten te gaan in London?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:29

xannemijn schreef:
Is het eigenlijk duur om uiteten te gaan in London?

Als je een goedkope pub zoekt niet :P
Via Wetherspoons achtige ketens kun je voor 5 pond prima eten!

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:42

Ooh Beterr!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 16:02

En nog lekker ook... :Y)

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 16:34

Mooi ik ga over 3 weken :D! Ik ben vorig jaar met school geweest nu ga ik met me moeder

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:32

Ik heb er zin in!!
Volgende week woensdag weer even lekker een dagje shoppen. Uiteraard ga ik ook weer even langs bij John Lewis om te kletsen, maar ook om even de serieuze vraag te stellen wat mijn kansen zijn op een baan na de zomer...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:40

Leuke aanbieding van StenaLine: van Hoek van Holland naar Harwich + treinticket naar London voor 99 euro per persoon :-)
Dat is dus 's nachts heen, dagje shoppen in London en dan de nacht erop weer terug :-)

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:57

Oeh leuk, ik wil ook nog een keer met de boot en de trein :')
Alleen vind ik de prijzen van Ryan Air toch nog net wat aantrekkelijker.

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:00

Oe ik ben ook net weer een week terug uit London. Met school weggeweest. Zorg wel dat als je met Ryan air alles klopt. Want ze hebben leuke prijzen wanneer het goed gaat maar als er iets fout gaat betaal je alsnog de gewone prijs. Namen e.d. die anders op het ticket staan dan op het paspoort en ook niet aangegeven bagage wordt een duur grapje als je daar geen rekening mee houdt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:02

Apple schreef:
Leuke aanbieding van StenaLine: van Hoek van Holland naar Harwich + treinticket naar London voor 99 euro per persoon :-)
Dat is dus 's nachts heen, dagje shoppen in London en dan de nacht erop weer terug :-)

Dat klinkt goed!

Ik ga als het goed is in Maart een week werken in london.. maar dan met het vliegtuig :j

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:12

Ryan Air is niet eens zoveel goedkoper. Voor ons is Eindhoven nl wat uit de richting :D. Daarnaast moet je dan nog van het vliegveld de stad in :-) Dus ik denk zomaar dat wij alles bij elkaar opgeteld met Ryanair duurder uit zullen zijn.