Motels e.d. zijn wel duur zeg (was even vergeten dat Canada echt duur is!), ik ga nog eventjes verder zoeken. Thanks voor de hulp iig!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Een vriend van mij wil ook naar Canada. Hij heeft vandaag contact gehad met de ambassade in Nederland. Zij vertelde hem dat ze niet wisten hoeveel weken het nog zou duren voor het WHP online komt. Er schijnen heel veel banen bij overheidsinstanties in Canada geschrapt te zijn ; ook bij IEC. Daarom duurt het allemaal zo lang. Nog steeds geen goed nieuws dus, helaas.
lennylenny schreef:Ik ben net weer thuis van de Rocky Mountains, ze blijven adembenemend, ook in de winter! De Icefields Parkway was ook weer super!
eponine schreef:Mocht iemand nog tips hebben voor een (vooral goedkope) overnachting in de buurt van de luchthaven, dan houden we ons aanbevolen..we landen pas om 8 uur s'avonds, dus willen niet te ver meer rijden. E de volgende morgen eerst op zoek naar een canadian tire voor kampeerspulletjes!
yarrah schreef:Dan zou je naar de YMCA kunnen gaan. Deze YMCA heeft een goede naam in Vancouver.
Ik zou voor kampeerspullen naar een Walmart superstore gaan..... veel goedkoper en een grotere collectie.
Wat voor kampeerspulletjes zoek je eigenlijk?