geld vliegt eruit. Maar ik heb nu alles wat ik nodig heb. Nog een zonnelamp met een extra lang snoer voor de kelder en een achter buitenlamp met naderingsschakelaar. Enop termijn nog wat potgrond. maar ja wat moet dat moet. De wasmachine staat al braaf even leeg te werken. Door de compacte maat past hij een stuk vlakker, en staat zowaar aardig waterpas. En ik kan hier een geisoleerd hokje omheen bouwen voor van de winter. Een klein stalletje 

maar glansrijk doorstaan
morgen nog een keer terug voor een volgend onderzoek.
En dezelfde ......parkeerchaos ondergaan. 45 minuten om weg te komen
omdat een parkeermedewerker een slagboom stug gesloten houdt. De aankomende voertuigen nergens heenkunnen waardoor de kiss en ride ook onbereikbaar blijft. en gv uiteindelijk ruim 1 km met de rolstoel heeft moeten lopen om me te kunnen oppikken en weer terug. En dat morgen weer
. Overduidelijk geen inspanningsastma maar allergische astma en vervuilde lucht last

Doe hem de groeten.
vandaag bloeduitslagen, zijn waardes waren op een na goed op orde, maar ja die ene waren de pillen van op. Foutje van de apotheek. Gelukkig een niet zo heel erge verhoging maat toch. Goed nieuws
) goh wat is ze trots op haar vaasje tulpjes. Alles helemaal zelf afgesneden met wat aanwijzingen en een beetje sturen. ik pas zo af en toe op een dementerende dame als ik in nederland ben als haar man even ergens heen moet en de vaste groep niet kan. Ik wist al dat ik vanavond er een uurtje moest zijn en had extra tulpen geplukt gister met mijn papa. Een leuke bezigheid om te doen in een uurtje.
De nieuwe muur doen zij, de oude gaan we zelf komend weekend aanpakken als de vloer het toelaat, anders wordt het te duur.
Wat een resultaat!