dus ieder bedankt, ga nu weer verder genieten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nefertarie schreef:Ik zit op dit moment in Utah.
We hebben al een hele rondreis gemaakt.
Begonnen in Denver met een RV (upgrade gehad) en naar boven gereden richting Black Hills, Rapid City en omgeving.
Daarna richting Yellowstone, waar het 's nachts lekker koud was. Geen beren gezien helaas.
Yellowstone is prachtig! Echt een aanrader om heen te gaan als je van natuur houdt.
In Grand Teton hebben we paardgereden.
Dit was niet heel spectaculair, ik had gehoopt op een mooi Amerikaans paard te mogen, maar ik moest op een kleine Haflinger en m'n vriend op een Draft Horse.
Ondanks dat was het een prachtige rit, waarbij we veel info kregen over de natuur en de omgeving.
Langs Salt Lake City naar Zion gereden. Salt Lake City vonden wij echt een hel om langs te rijden met zo'n grote camper!
5 baans verschrikkelijke weg, waar iedereen hard rijdt. Klotsende oksels!
Zion vond ik ook echt bijzonder mooi. Wel erg heet, rond de 100F. We hebben de ultieme wandeling gedaan: Angels Landing en die dag ook nog Hidden Valley.
Daarna zijn we 1 dag naar de North Rim van de Grand Canyon geweest. Ik vond het wel indrukwekkend, maar Zion toch echt wel spectaculairder!!
Bryce vond ik ook mooier. Wij hebben ook twee x gegeten in de Ruby's Inn bij Bryce, waar veel Nederlanders waren.
Ergens in Grand Teton hebben we op een verlaten natuur camping aan de rivier gestaan, samen met 1 ander gezin.
Twee mannen hebben ons veel info gegeven over echt prachtige locaties in Utah, waar weinig andere toeristen heen gaan.
Zo hebben we vlakbij Escalante gekampeerd op Calfs Creek campground en de Calfs Creek Falls bezocht.
De dag erna heb en we een ATV (dirt road buggy) gehuurd en hebben we de Hole in the Rock road gereden naar Peek-a-Boo en Spooky Canyon. Dit zijn slot canyons, heel smal.
Deze hike is de mooiste tot nu toe geweest.
Zoiets als Antelope Canyon, alleen hier waren we bijna alleen. Echt een hele grote aanrader als je van avontuur en hiken houdt. http://kepeusa.files.wordpress.com/2012/10/dsc00637.jpg
We staan nu in Green River en vertrekken morgen naar Moab.
De woestijn is prachtig, maar ik snak nu wel weer een beetje naar groene bergen, met meertjes en watervallen: Rocky Mountain NP.
Keet schreef:Plan is: New York, Washington, Boston, Niagra Falls, Amish County, misschien een stuk Cape/Main
Maar wie weet heeft het reisbureau wel goede andere opties in datzelfde gebied.
Keet schreef:Zo heeft iedereen zijn voorkeuren natuurlijkDe ene reis regelen we zelf, de andere besteden wij uit.
Hebben goede ervaringen met dit bedrijf, dus gaan daar heen voor een afspraak. Als het ons niet zint of we vinden het te duur, dan kunnen we het altijd nog zelf regelen