Ik ga het pakket zaterdag in DH halen; heb geluk dat is maar 10 km.
Janine1990
Geplaatst: 28-06-12 18:45
blacknorton schreef:
oh dat is nog eens gunstig, die optie kreeg ik niet moet nog steeds ff kijken hoe ik het gaan doen....
HHH kaarten wel binnen.
Gewoon mailen! Of even bellen. Ik heb gemaild, waarom is er geen ander punt en worden de kaarten niet verzonden? Als verzenden echt niet mogelijk is kom ik 30 juni naar Schiphol-Rijk. Had ik zaterdag verstuurd, kreeg vandaag een mailtje dat ze kunnen worden verzonden voor 19 euro. Nou, daarvoor heb ik geen treinkaartjes en benzine voor ruim 180 km. Bovendien ben ik dan zeker vijf uur van m'n dag kwijt.
Dus ik zou zeggen, gewoon mailen! Ik kreeg heel snel weer mail terug, met mijn adres en dat ze in de week van 3 juli worden verzonden.
Ik zal straks ff kijken wat ze gekost hebben. Wij gaan die dag naar paardensport die we los gekocht hebben. Deze tickets zaten in ons pakket en moesten we betalen ondanks dat we ze niet wilden.
De inspectie van de eventingpaarden is weer openbaar! Nu alleen verplaatst naar 31 juli. Is dat niet een beetje vreemd? Dan zijn de eerste onderdelen toch al geweest?
Ik heb een beetje dilemma's hier. Ik zou eerst met een vriendinnetje naar de OS gaan, maar thuis is hier heel veel gezeik gweest. Te lang verhaal. Maar moeders wil ook heel graag en die is gewoon al wat ouder dus die speelt het nu zo van ja ik ga het nooit meer meemaken bla bla bla. Maar ik wil ook gewoo graag partyen in het HHH en misschien op de orange camping. Persoonlijk denk ik niet dat zij dit leuk gaat vinden,w at denken jullie?