Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Ik denk niet dat dat kan hoor.
Met een normaal entreebewijs kun je altijd bij 2 attracties een fastpass nemen. Dus wat hierboven staat is ook een beetje moeilijk doen vind ik.
Je kunt gewoon met beide kaartjes een fastpass bij de ene attractie halen, en dan doorlopen naar de volgende en dan daar ook een fastpass halen. En op de fastpass zelf staat wanneer je weer een volgende fastpass kunt halen als ik het me goed herinner.
Denise_84 schreef:Leuk dit topic.
Ik ga volgende week 13 en 14 mei naar Euro Disney. Hotel Santa Fe. Aansluitend nog t/m 17 mei naar Parijs met mijn vriendje.
Weet iemand of ik gewoon op 13 mei om 10.00u bij het hotel mijn pasjes op kan halen zodat ik de 13e en 14e gewoon lekker de hele dag het park in kan?
Oei oei, super veel zin in! Mocht iemand nog geweldige tips hebben dan hoor ik het graag! Verder zal ik dit topic (96 pagina's) eens goed doornemen!
patjelisa schreef:Wij willen ook liefs met hemelvaart maar welke is een beetje goedkoop?
we gaan het liefs met de bus.
Denise_84 schreef:patjelisa schreef:Wij willen ook liefs met hemelvaart maar welke is een beetje goedkoop?
we gaan het liefs met de bus.
In ons geval (2personen) was Santa Fe het goedkoopte van de Disney hotels. Mocht je nog goedkoper willen dan is het Kyriad een idee, is alleen geen Disney hotel. Moet je maar even googlen, dan kom je heel veel hotel tips tegen.
Evelli schreef:Nathalie schreef:Ik denk niet dat dat kan hoor.
Met een normaal entreebewijs kun je altijd bij 2 attracties een fastpass nemen. Dus wat hierboven staat is ook een beetje moeilijk doen vind ik.
Je kunt gewoon met beide kaartjes een fastpass bij de ene attractie halen, en dan doorlopen naar de volgende en dan daar ook een fastpass halen. En op de fastpass zelf staat wanneer je weer een volgende fastpass kunt halen als ik het me goed herinner.
nee hoor, dat kon niet
als ik dan bij een andere attractie een FP aan ging vragen kreeg ik de melding dat dit niet kon
maar had twee entreebewijzen, ook nog van de dag ervoor, dus kon er sowieso 2 halen inplaats van 1
Wij hebben onze volgende trip voor oktober geplandHalloween.
Nu even uitzoeken wanneer de vakanties hier en daar zijn en welke periode Halloween in het park is
mbkaatje schreef:Over Peter Langhout heb ik hier op Bokt al een paar negatieve reacties gelezen. Ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee, maar daar door zou ik het persoonlijk niet zo snel via PL boeken.
D-Reizen heeft ook vaak aanbiedingen.
Misschien is er bij jou in de buurt een busmaatschappij die reisjes naar DLRP organiseert.
Succes in ieder geval.
Welk hotel stond toen in de brand? Sta je ook raar te kijken.