Disneyland Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bonney4evver

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:26

als je een paar pagina's terug leest, lees je welke atracties je niet mag missen, is nml al heel veel genoemd in het topic :)

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:24

Ik ga maar 3 dagen van maandag tot woensdag.
Oke dan ga ik ze even zoeken :)

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 00:42

Ik ben net weer terug uit Euro Disney en The Tower of Terror was echt niet goed voor m'n maag, ik kon net m'n ontbijt binnen houden.
Ik heb er alleen geen rekening gehouden dat 1 mei de dag van de arbeid is en dat overal in Europa een vrije dag isbehalve in Nederland. Het was er loei en loei druk maar het was ontzettend gezellig.

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 00:47

wij gaan met hemelvaart donderdag/vrijdag/zaterdag/zondag
met mijn broertje vader en moeder met mijn oma mijn tante en haar zoontje en mijn andere oom en tante en hun 2 dochters en zonntje en al die kindjes zijn nog klein en die volwassenen willen nergens in dus kan ik overal alleen in :(

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:44

Leuk dit topic.

Ik ga volgende week 13 en 14 mei naar Euro Disney. Hotel Santa Fe. Aansluitend nog t/m 17 mei naar Parijs met mijn vriendje.

Weet iemand of ik gewoon op 13 mei om 10.00u bij het hotel mijn pasjes op kan halen zodat ik de 13e en 14e gewoon lekker de hele dag het park in kan?

Oei oei, super veel zin in! Mocht iemand nog geweldige tips hebben dan hoor ik het graag! Verder zal ik dit topic (96 pagina's 8)7 ) eens goed doornemen!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:50

Nathalie schreef:
Ik denk niet dat dat kan hoor. :P

Met een normaal entreebewijs kun je altijd bij 2 attracties een fastpass nemen. Dus wat hierboven staat is ook een beetje moeilijk doen vind ik. :D
Je kunt gewoon met beide kaartjes een fastpass bij de ene attractie halen, en dan doorlopen naar de volgende en dan daar ook een fastpass halen. En op de fastpass zelf staat wanneer je weer een volgende fastpass kunt halen als ik het me goed herinner. ;)

nee hoor, dat kon niet
als ik dan bij een andere attractie een FP aan ging vragen kreeg ik de melding dat dit niet kon

maar had twee entreebewijzen, ook nog van de dag ervoor, dus kon er sowieso 2 halen inplaats van 1 :)

Wij hebben onze volgende trip voor oktober gepland :) Halloween.
Nu even uitzoeken wanneer de vakanties hier en daar zijn en welke periode Halloween in het park is :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:01

Denise_84 schreef:
Leuk dit topic.

Ik ga volgende week 13 en 14 mei naar Euro Disney. Hotel Santa Fe. Aansluitend nog t/m 17 mei naar Parijs met mijn vriendje.

Weet iemand of ik gewoon op 13 mei om 10.00u bij het hotel mijn pasjes op kan halen zodat ik de 13e en 14e gewoon lekker de hele dag het park in kan?

Oei oei, super veel zin in! Mocht iemand nog geweldige tips hebben dan hoor ik het graag! Verder zal ik dit topic (96 pagina's 8)7 ) eens goed doornemen!

Wel verslag uitbrengen he, liefst met foto's ;)

Weet het niet zeker hoor, maar volgens mij kan je je koffer bij het hotel achterlaten en alvast naar het park gaan. Zonde van je tijd natuurlijk.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:28

Wij willen ook liefs met hemelvaart maar welke is een beetje goedkoop?
we gaan het liefs met de bus.

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:32

patjelisa schreef:

In ons geval (2personen) was Santa Fe het goedkoopte van de Disney hotels. Mocht je nog goedkoper willen dan is het Kyriad een idee, is alleen geen Disney hotel. Moet je maar even googlen, dan kom je heel veel hotel tips tegen.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:09

Denise_84 schreef:
patjelisa schreef:

In ons geval (2personen) was Santa Fe het goedkoopte van de Disney hotels. Mocht je nog goedkoper willen dan is het Kyriad een idee, is alleen geen Disney hotel. Moet je maar even googlen, dan kom je heel veel hotel tips tegen.

Oke Sante Fe ben ik volgens mij al geweest en het één na duurste hotel maar dat kwam, omdat ons hotel toen in de brand stond :+ :+
Ik ga even kijken op Kyriad hotel!

Had al wel via Peterlanghout reizen gekeken is dat de goedkoopste?

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:10

dank je wel voor je reactie trouwens :D

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:16

Over Peter Langhout heb ik hier op Bokt al een paar negatieve reacties gelezen. Ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee, maar daar door zou ik het persoonlijk niet zo snel via PL boeken.
D-Reizen heeft ook vaak aanbiedingen.

Misschien is er bij jou in de buurt een busmaatschappij die reisjes naar DLRP organiseert.

Succes in ieder geval.

Welk hotel stond toen in de brand? Sta je ook raar te kijken.

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:04

Nou het was leuk met hemelvaart :D
we zijn in het explorers hotel geweest de tower of terror is echt gaaf :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:03

Zo, ik hoop dit topic weer nieuw leven in te blazen :D
Ik ga 15 en 16 juli naar Disney :):) Vorig jaar in mei voor het laatst geweest. Toen hadden we VIPfastpassen, dus overal lekker in de fastpass-ingang erin. Dit jaar doen we weer normaal, dus geen VIPfastpassen. Zit al een hele planning te maken waar we in welke volgorde heen moeten, want we moeten er zoveel mogelijk uithalen natuurlijk!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:05

oei vol in de zomer, dan zal het wel druk zijn!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:08

Ja, dat vrees ik ook. Gelukkig is het wel doordeweeks, dus dat scheelt nog een beetje. We zitten trouwens in hotel Kyriad :)

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 00:51

ik ga ook weer naar disney. Alleen nu gaan we met zijn drietjes aangezien ik zwanger ben. Net geboekt en 2 weken later een posi zwangerschaps test. Ik ga in okt dan ben ik 20 weekjes ben benieuwd haha

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 06:44

Evelli schreef:
Nathalie schreef:
Ik denk niet dat dat kan hoor. :P

Met een normaal entreebewijs kun je altijd bij 2 attracties een fastpass nemen. Dus wat hierboven staat is ook een beetje moeilijk doen vind ik. :D
Je kunt gewoon met beide kaartjes een fastpass bij de ene attractie halen, en dan doorlopen naar de volgende en dan daar ook een fastpass halen. En op de fastpass zelf staat wanneer je weer een volgende fastpass kunt halen als ik het me goed herinner. ;)

nee hoor, dat kon niet
als ik dan bij een andere attractie een FP aan ging vragen kreeg ik de melding dat dit niet kon

maar had twee entreebewijzen, ook nog van de dag ervoor, dus kon er sowieso 2 halen inplaats van 1 :)

Wij hebben onze volgende trip voor oktober gepland :) Halloween.
Nu even uitzoeken wanneer de vakanties hier en daar zijn en welke periode Halloween in het park is :)

Oh wat raar. Bij ons kon je er wel 2 halen. Misschien dat dat te maken heeft met de drukte ofzo?
Wij waren er vorig jaar April, het was toen heerlijk rustig!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 06:46

mbkaatje schreef:
Over Peter Langhout heb ik hier op Bokt al een paar negatieve reacties gelezen. Ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee, maar daar door zou ik het persoonlijk niet zo snel via PL boeken.
D-Reizen heeft ook vaak aanbiedingen.

Misschien is er bij jou in de buurt een busmaatschappij die reisjes naar DLRP organiseert.

Succes in ieder geval.

Welk hotel stond toen in de brand? Sta je ook raar te kijken.

Ik ben met Peter Langhout geweest, en was echt helemaal top!
We waren te vroeg in het hotel waardoor we nog een hele avond over hadden zonder entree in Disney, hebben we een tour door Parijs gehad gratis. Alleen kaartjes moesten we betalen bij bezienswaardigheden. En het reizen naar Parijs en van hotel naar Disney was ook absoluut niks op aan te merken!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 14:59

Leuk dat het topic weer een beetje leeft.
Gelukkigis het bij jou helemaal goed gegaan met Peter Langhout, het kan natuurlijk ook niet zo zijn dat het altijd slecht gaan. Goeie service, die extra tour door Parijs.

Ik zou er nog steeds niet zo snel voor kiezen, maar dat heeft meer met de busreis te maken. Een collega van mij was samen met haar zoon met de bus naar Parijs geweest en die heeft er heel lang over gedaan. Het feit dat we uit noorden van Noordholland komen, maakt het ook niet makkelijker.

Gefeliciteerd Ninja met je zwangerschap. Volgens mij moet dat nog makkelijk gaan hoor. Bepaalde achtbanen kan je dan niet meer doen, maar er blijft genoeg over lijkt me.

Vanaf 1 juli kan je geloof ik boeken voor het winterseizoen, dus ik kan dan ook eindelijk ons reisje naar Disnelyland boeken. Spannend.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:59

Zo, toch weer rustig hier.
Er kan eindelijk geboekt worden voor het nieuwe winterseizoen. Zoals ik al zei, willen mijn vriend en ik in november gaan. We hebben samen gekeken en besproken en willen van maandag tot en met donderdag en in hotel Cheyenne. Dat is niet de duurste en toch wel een grappig hotel.

Nu is mijn vraag aan jullie hoe jullie altijd boeken. Via de site, telefonisch of gaan jullie naar een reisbureau?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:01

wanneer is Halloween in Disney dit jaar?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:42

Halloween is 31 oktober. De hele maand oktober t/m begin november is dacht ik in Halloween style.

Lijkt me ook heel leuk.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:46

wij willen in oktober een week richtng parijs en dan 2 daagjes disney doen :)

ben al eens rond kerst geweest, wilde nu de halloween sfeer wel eens meemaken

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:49

Halloween lijkt mij ook net zo leuk, maar ja, we willen persé tijdens de verjaardag van mijn vriend weg zijn (zoal altijd omdat hij er een vreselijke hekel aan heeft) en dat is 10 november, dus kerst.

Hoe boek jij Disney normaal gesproken?