Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je kunt het op de gang horen 
de nierfunctie was kennelijk aardig stabiel, een lichte dip die bleek te komen door de complicatie die mogelijk al langer stiekem aanwezig was en mogelijk ook de trigger van de vorige klap maar toen begrijpelijkerwijs gemist want minimaal toen dan of alweer tijdelijk weg waardoor hij dan onzichtbaar is voor het oog .
mijn papa had dus niet meegekregen dat het zoveel was.
de dag erop een ct scan van de longen om zeker te weten dat er geen rottigheid is ontstaan in de longen.
) moeten ze een ander goedje gebruiken en beland ik mogelijk op de spoedeisende hulp. En moet er verplicht iemand mee ter begeleiding die dan weer niet bij de provocatie aanwezig mag zijn vanwege de gebruikte stof.
Je reageert altijd wel maar deze mag niet overgaan in een astma aanval 

. Kost nog een kwak geld maar iets minder veel. Electrische kachels met steen als warmte opslag. Soort tegel/speksteen kachel maar dan in radiator variant aan de muur. Voor vorstvrij de meest effectieve en zuinige optie. En goed om s nachts bij er slapen het warm genoeg te hebben de laatste twee liggen gereserveerd in het magazijn nu.

Nu kon hij mee in de bus en met 100 euro korting. Een compacte zuinige bovenlader. Ik was bang dat mijne toch definitief enorm zou gaan lekken (hij verliest nu beetjes water soort van incontinent zeg maar
) als ik alleen hier was en met de camper waar geen wasmachine inpast,
geld.
en een portie motorschoonmaak spullen,