Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wieldop schreef:Ik had dus echt helemaal niks met Zakynthos... Linkerkant van het eiland vond ik op zich wel leuk om te scooteren. Rechterkant druk en vooral Engels georiënteerd. Even naar het schildpaddenstrand geweest maar daar was amper wat te zien
.
Wij zijn nu aan het twijfelen om of naar Italië te gaan dit jaar of toch Griekenland.. Zou het eerste jaar in 10 jaar tijd worden dat ik niet 1 x naar Griekenland ga..
DewiRox schreef:Wij zijn inmiddels al weer 2 daagjes op Aegina en het is weer heerlijk! Nu eerst even op mijn gemak het luchtbed uittesten, voor dat straks de rest van de familie het water in komt
irryproppy schreef:Hoihoi
Wij (gezin met 2 kids) gaan 19 augustus een weekje naar Anaxos op Lesbos
Hebben jullie nog leuke tips wat we zeker moeten doen/bezichtigen?
Valt er nog iets te beleven in Anaxos?
Heb wel leuke dingen over Petra gehoord,dat kan je lopend bereiken vanaf Anaxos
Ik hoor het graag van jullie!
btjeetje schreef:Hallo allemaal! Even een vraagje.. ik vlieg eind augustus voor 10 weken naar Athene om daar stage te lopen. Ik vroeg mij af wat voor eten en drinken ze daar eigenlijk in de supermarkten verkopen? Is het vrijwel hetzelfde als in Nederland en wat hebben ze dus echt niet daar? Ik weet bijvoorbeeld dat ze daar ook de lidl hebben, maar weten jullie welke bekende winkels daar nog meer zijn? Dan kan ik alvast gaan bedenken wat voor eten in vanuit Nederland mee ga nemen
__Rianne schreef:Ik ben terug van een heerlijke week Zakynthos. Erg genoten en veel mooie dingen gezien, heerlijk eiland. Ons appartement lag op een supermooie plek en je kon er heerlijk eten, hele fijne mensen!