Ik zal naar Lake Stevens gaan met af en toe een uitstapje ergens anders naar toe.
Mount Sint Helens hoop ik sowieso naar toe te gaan, ben er met aardrijkskunde mee doodgegooid, dus wil het nu wel eens in het echt zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keet schreef:Ben net 50 tinten aan het lezenherken de helft van de locaties die je noemt
Ekeif96 schreef:Hartstikke bedankt voor je tips, ik zal er eens naar gaan kijken
Ik zal naar Lake Stevens gaan met af en toe een uitstapje ergens anders naar toe.
Mount Sint Helens hoop ik sowieso naar toe te gaan, ben er met aardrijkskunde mee doodgegooid, dus wil het nu wel eens in het echt zien
Ekeif96 schreef:Als ik dat zo hoor krijg ik er nog meer zin in!![]()
Verrekijker is een goede, zal ik onthoudrn!
Ekeif96 schreef:Ekeif96 schreef:Ik had al een keer eerder in dit topic wat geplaatst, maar ik vlieg over precies een week naar Seattle.
Oh leuk! Washington state is zooooo gaaf!
Stephanie_M schreef:Ekeif96 schreef:Ik had al een keer eerder in dit topic wat geplaatst, maar ik vlieg over precies een week naar Seattle.![]()
Stephanie, hoelaat vlieg jij van Amsterdam naar Londen?
7.15 in de morgen haha!
Ekeif96 schreef:Ik ben net geslaagd voor mn havo, dus dit word mijn examenreis
Vind het enorm spannend, maar wil mij zelf graag in het diepe gooien en mijn grenzen verleggen
Dommer kan ik er sowieso niet van worden, dus hopen dat ik veel mensen ontmoet en mijn engels ook nog kan verbeteren.