Hier ging vandaag weer alles heel erg soepel (Den Haag-Arnhem) Was zelfs bijna relaxt reizen Ook bus-aansluitingen waren precies goed xD Komt ook niet vaak voor.
ikke
Geplaatst: 07-02-13 19:14
1234 schreef:
Hier ging vandaag weer alles heel erg soepel (Den Haag-Arnhem) Was zelfs bijna relaxt reizen Ook bus-aansluitingen waren precies goed xD Komt ook niet vaak voor.
Jeuh, die lijsten we in!
tante_trien
Geplaatst: 08-02-13 09:15
Ik mag weer treinen Vandaag lelystad - Leiden Morgen Leiden - Den haag Zondag Denhaag - Lelystad
Ik moet voor een heel weekend kleding, verschillende thema outfits mee en nog een slaapzak etc. Dus fietsen is niet echt mogelijk Anders had ik dat wel gedaan.
Dat zou idd eventueel een oplossing zijn, maar wel een dure. Eerst maar eens proberen een slaapplek dichter bij gilze-rijen te vinden, of anders bij iemand op de bank vlakbij station crashen.. Gewoon eerst alle goedkopere opties af
Morgen weer aangepaste dienstregeling, wordt weer lekker vroeg opstaan. Vanochtend grote storing bij Naarden-Bussum, gelukkig wel tot Hilversum gekomen en laatste stukje gelopen.
MissAnnemijn
Geplaatst: 13-02-13 19:56
Irritant Ik had vanochtend 20 minuten vertraging, trein was wel op tijd maar stonden een hele tijd stil voor Muiderpoort. Uiteindelijk konden we door maar tot Maarsen aan de verkeerde kant van het spoor gereden. Toch best eng ergens, ook al zullen ze er goed over nagedacht hebben
lonniejj
Geplaatst: 14-02-13 18:58
Zo, vandaag Vlissingen - oudenbosch, een schandalige 5 uur over gedaan!
Alles was stilgelegd vanwege bevroren bovenleidingen. Dan sta je echt compleet vast daar!
Ik zag het in berge..chaos Waren bussen ingezet toch?
lonniejj
Geplaatst: 14-02-13 19:34
Er reden op een gegeven moment wel bussen, maar dit duurde er lang, aangezien de storing net begon toen ik op het station kwam. Toen heb ik eerst lang gewacht, toen de bus naar Middelburg gepakt, daar de bus naar Goes en vanaf Goes heb ik weer lang gewacht op de bus naar Roosendaal, deze deed er alleen erg lang over, stopte op alle stations. Daarna nog een halfuur wachten op station Roosendaal voor de trein naar oudenbosch.
jemig ik ga altijd naar goes (met de trein), dus gelukkig kan ik ook gewoon de bus pakken ij nood/storing naar tholen en dan overstappen naar die van mijn dorp (ben ik een uur onderweg) gelukkig zou ik dan niet hoeven te wachten op een 'treinbus'
Ik zag hem in bergen staan, die was echt volgepropt
Margoooo
Geplaatst: 18-02-13 10:17
Nou vanochtend toch wat meegemaakt... Zag op station Zwolle hulpverleners lopen, en conducteurs een defibrillator pakken... Stap ik in m'n trein, roept de conducteur om dat we even moeten wachten op een ambulance ivm een onwel geworden persoon... Best wel naar allemaal... Ambulance was er snel en toen konden we ook alweer vrij snel vertrekken....
Ik ga zo vanaf Harderwijk richting A'dam Sloterdijk, ben benieuwd.
Anoniem
Geplaatst: 18-02-13 11:12
Ik moet zo weer naar Antwerpen.. wel lastig je reis plannen als NS, NS hispeed en 9292 allemaal wat anders aangeven. 9292 zegt dat ik om 10.39 moet vertrekken en dan in Roosendaal de stoptrein moet pakken. NS zegt dat ik om 11.09 moet vertrekken en dan in Roosendaal de IC moet pakken. NS hispeed zegt ook dat ik om 11.09 moet vertrekken, maar dan moet ik in Roosendaal de stoptrein naar Essen nemen, een kwartier wachten en dan een IC nemen. Ik ga het reisadvies van de NS proberen ... het is weer lekker logisch