Dat kan ik me voorstellen Maar vertel wat gebeurde er precies?
Fee_
Geplaatst: 29-01-12 18:50
Zat toen nog in een klasje. Had board gehuurd, dus ik ging met zo'n sleeplift waar je het touw vast moest pakken. Dus ik sta klaar.. Ik ga, maar board blijft staan. En ik dacht dat het aan mij lag, dus ik bleef het maar proberen.. Steeds werd ik wel meegetrokken maar m'n board dus niet.
Haha lag je plat? Dat laat ik mij niet gebeuren! ben sowieso al niet zo'n fan van sleepliften
Fee_
Geplaatst: 29-01-12 20:38
Ja dan ga je dus plat. Maar is al een paar jaar geleden. Was nog maar een ukkie haha. Was toen m'n tweede snowboard jaar ipv skiën.
Mitch_Beauty
Geplaatst: 29-01-12 21:08
Haha, ik moet altijd zo lachen als ik van die kindertjes zie liggen die stellig weigeren om los te laten al is het soms ook wel een beetje zielig... Maar men, wat heb ik een lol gehad om mezelf en om familie als er weer is iemand uit de lift viel
Klopt Fee, brengt veel moeilijkheden met zich mee... Vooral met de paarden, wordt allemaal net iets minder leuk
Fee_
Geplaatst: 29-01-12 23:52
Nou idd.. Dan kunnen we niks meer! Beetje stappen als er geen ijs ligt, maar ook daar worden wij niet echt vrolijk van. Laat die sneeuw maar lekker in de Alpen!
haha dat is zo feline xd ik ben t sneeuw nu ook wel weer zat hier in NL nauw al mijn wintersport spul ligt weer opgeborgen ):
CrazyCat
Geplaatst: 30-01-12 12:36
Gisteren was ik een vriendin bezoeken die een paar daagjes in Maria Alm zat (ietsje voorbij Kaprun). Het zag er prachtig uit heerlijke wandeling gemaakt met de hond.
CC heerlijk plaatje Haha Fee ik zie je al aan die lift hangen
Waxen doe ik zelf is echt niet moeilijk. Slijpen doe ik niet, kan nog steeds mn hand aan de zijkant van mn board opensnijden nee dat moet wel een keertje gebeuren binnenkort en ik ga ook wel even kijken voor zo'n apparaatje.
Vandaag jack, handschoenen, helm en bril gescoord kom ik thuis blijkt mijn nieuwe blauwe ski-broek die ik eind zomer gekocht had te smal geworden. Zat al jaren op hetzelfde gewicht kon eten wat ik wilde en net nu kom ik ineens aan hahaha.
Nou ja dan ga ik dus op zoek naar een coole lime groene snowboard broek en dan kunnen we de lessen gaan boeken.