Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Wat kun je eigenlijk allemaal met die app?
Ik vind de zin "zin in goud" een beetje vreemd overkomen. Alsof ze er al vanuit gaan dat ze het allemaal mee naar huis nemen.
Dat brengt ongeluk*wijst naar het EK*
Citaat:Het Holland Heineken House in Londen biedt een Pers Centrum en Media Café waar de vertegenwoordigers van de Nederlandse en internationale pers kunnen werken en ontspannen. Er is een werkruimte met flex-werkplekken voorzien van breedband internet (WIFI). In de werkruimte is een tv-scherm aanwezig waarop de wedstrijden kunnen worden gevolgd en ook in het aangrenzende Media Café staat een tv-scherm. Verder is hier gratis koffie, thee, frisdrank en bier verkrijgbaar en er is een zithoek en statafels om te ontspannen.
Het perscentrum van het Holland Heineken House is ondergebracht in de Londesborough Room van Alexandra Palace en bevindt zich links naast de entree (Palmcourt Entrance) nabij de garderobe. Alle ruimtes in het Holland Heineken House zijn rookvrij.
Cayenne schreef:en op welke manier is dat?
Aimee schreef:Ligt er natuurlijk aan met welk bedrijf ze verzenden.
Ik wilde laatst een pakketje terug sturen naar Duitsland. Was geleverd via DHL, dus ik dacht: stuur het via DHL gewoon retour. Kosten: dik 100 euro.
Nah.... laat maar zitten. Ik naar TNT met hetzelfde pakketje. Kosten: 8,75 euro.