vuurneon schreef:lesilla schreef:Nog een paar maandjes en ik zit er ook! In december beginnen we alles te plannen of ja boeken
Leuk! Geniet van je voorpret
Doe ik! Ik geniet enorm van jullie verhalen!
En het zal de eerste keer in mijn 26 jarig leven zijn dat ik in een vliegtuig stap! Direct een vuurdoop!
Drie weken geleden heb ik mijn vriend in zaventem afgezet omdat hij naar thailand is, en toen vond ik het al spannend

ik ben nogal een huismus, dus mensen schrokken hier gewoon van!
. Dit is WEL de eerste keer dat ik helemaal alleen ergens heen ga wat ik ook helemaal zelfstandig heb geregeld. Het is ook de eerste keer dat ik langer dan een maand weg blijf
. Morgen vlieg ik terug, en dan ga ik alles uitzoeken voor op zijn minst New York. Dat word dan mijn 2de reis die ik zelfstandig ga regelen. Alhoewel ik in NYC er niet alleen voor zal staan
. (Begin dinsdag gelijk met een fulltime baan). Dan ga ik daarna dus sparen voor NYC!
. We hadden toen een strak schema en geen tijd om andere dingen te zien/doen. We zouden toen ook naar Bryce gaan, maar dat hebben we toen niet gehaald en zijn naar Zion geweest. Plus op de route van Monument Valley naar Vegas komen we er sowieso wel door.