Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de dieven zullen hopelijk weg blijven dan kun je je auto daar toch nog gewoon neerzetten zit je niet met je abbo enzo.

).

Mijn ouders lieten me op mijn twaalfde ook gewoon naar Nijmegen gaan, in m'n eentje (kende het meisje ook alleen maar van internet).. Maar dat vond ik niet spannend, alleen maar heel leuk. 

laatst in enschede stond de trein niet op spoor 1 maar spoor 3 haha dat brengt gelijk verwarring.
Maar gelukkig rijd er inderdaad nog een busje naar Steenwijk of Beilen. Al zijn de tijden wanneer die busjes rijden ook niet altijd even ideaal.
Vooral jammer dat ze niet op zondag rijden, in ieder geval niet in Diever.
ach red me er vast wel mee en anders maar flink door fietsen 25 km naar meppel
ofzo.
Maar je kan altijd nog naar Diever fietsen, dan heb je al iets meer keus qua buslijnen. Neem je bijvoorbeeld lijn 20 naar Meppel, duurt een half uurtje en vanaf daar heb je wel goeie aansluitingen naar Utrecht Centraal en verder. Om je even wat meer moed in te spreken, haha.
toch nog hoop. Ja Diever valt gelukkig mee op de fiets gewoon binnendoor dat scheelt alweer.
Uren vertraging, uren stilstaan in middle of nowhere, slechte aansluitingen (Een nacht op een station doorgebracht. Aansluiting die pas na 4 uur zou komen maar uiteindelijk na 8 uur kwam, 4 uur + 4 uur vertraging. Uren wachten op treinen die vastgekoppeld moesten worden aan de onze. ) En als het kan ga ik weer eens