Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Klinkt knap bewerkelijk zo....om 4 paarden te onderhouden ook wel een klusje inderdaad. Hooi vertrappen (en wegwaaien) en onder piesen en kakken is altijd zó zonde, kan je daar niet een oplossing voor vinden...?
Ik vind het ook wel knap dat je niet meteen gaat zoeken naar een vlakker gelegen huisje, als dat toch over een paar jaar de bedoeling is. Dan zou ik denken van ik profiteer liever nu meteen al van de voordelen en investeringen die ik er toch in zal moeten doen. Maar jullie hebben vast je redenen waarom je eerst hier wilde landen
Is het wel het idee om zeg maar tot het eind in Frankrijk te blijven...?
En komt het nog een beetje van de grond met de gasten...?
Wat liggen die hondjes er heerlijk bij zeg
Tinka schreef:We komen er net achter dat ons paardengedoetje wat we hadden in Den Bommel onderdeel wordt van een grote nieuwbouwwijk, ongeveer de helft van her hele dorp in grootte. We wisten dat diegene het kocht voor zijn dochter, die heeft paarden. Het huis stond na 1 jaar al te koop zonder de grond en is inmiddels verkocht. Maar het land van de paarden, plus de omliggende landbouw grond, de ijsbaan en de volsktuinen wordt dus nieuwbouw wijk.
We maakten er al grapjes over, hij kocht het ongezien. Nou die man isnu dus lekker rijk geworden over onze rug.