Gister ook een nieuwe skihelm gekocht een Poc, hij zit heerlijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Hoeveeel km pistes praat je over in Noorwegen? Hoe ziet zo'n gebied eruit?
Wij zijn terug. Chaos in t Ruhrgebied dus we zijn er met een S doorheen gereden
MargrietJonk schreef:Ik kom ook even binnenvallen. We zouden dit jaar niet op skivakantie. Maar ben tóch gezwicht.
Wij gaan 25 Februari een week naar Flachau. Hmmmm. Heerlijk. We hebben een hotel geboekt
die op de piste zit en naast de Apréski bar (Hofstadll) zit. Super toch?! Voor allen die gaan.
Een hele fijne, prettige vakantie toegewenst!
Mitch_Beauty schreef:Ik zat me net te bedenken, mijn board is in de winkel al geslepen en gewaxt maar moet ik dit zelf ook nog een keer doen voordat ik ga? Dacht van niet toch?
Joolien schreef:Wat is er met rodelen gebeurd dan Gonny? Je hoort zo vaak dat het fout gaat
Sterre schreef:Phylos, ben je een beetje extrovert?
Dan zou ik gewoon de stoute schoenen aantrekken en alleen gaan! Zeker als je een redelijk "populair" wintersportoord uitzoekt en je daar ook eens 's avonds naar een après-ski bar gaat, leer je al snel mensen kennen.
Misschien de eerste keer niet een hele week gaan (maar bijv. 4-5 dg), dan ben je ook niet zo heel lang alleen als het overwachts tegen valt.
Mocht je niemand vinden om mee te gaan skien, kan je je natuurlijk altijd nog in een klasje aanmelden.