Wie gaat ermee! London Olympische Spelen 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:55

Laatst bijgewerkt door Lielle op 25-06-12 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:55

Hmmmm.... Vind het een beetje zonde om kaartjes voor de eventing dressuur te kopen eigenlijk :o

Lielle

Re: Wie gaat ermee! London Olympische Spelen 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:56

dan maar hopen dat de bezoekerspas van Cay wil helpen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 15:11

Zeg, ik heb alleen een perskaart en ben geen echte bezoeker, mag ik dan ook wel daar heen? :=
Ik ga het proberen Aimee, maar reken er aub niet teveel op. Zou het echt banketstaaf voor je vinden wanneer het uiteindelijk toch niet lukt en je bent er al helemaal op ingesteld -O-

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 22:00

Ik wil ook wel zo'n bezoekerskaart Cayenne voor de cross te lopen.. Maar gaat vast niet lukken 2 kaarten regelen voor die dag.. :) Ben wel erg benieuwd hoe het er uit ziet.. maar 800 pond per kaart vinden ik en vriendje iets te duur

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 11:12

mijn oom en tante wonen in Londen en die hebben kaarten voor de team finale springen op 6 augustus :D dus 5 augustus zit ik in het vliegtuig erheen ;d

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 11:24

Cayenne schreef:
Zeg, ik heb alleen een perskaart en ben geen echte bezoeker, mag ik dan ook wel daar heen? :=
Ik ga het proberen Aimee, maar reken er aub niet teveel op. Zou het echt banketstaaf voor je vinden wanneer het uiteindelijk toch niet lukt en je bent er al helemaal op ingesteld -O-

Nee joh.... ben jij gek :D

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:22

zo ik ben ook weer boven water van 5 dagen chio!! wat was het weer geweldig.

ik heb wel mail van atp gehad over de kaarten ophalen. dat kan alle door de weekse dagen in amsterdam en ook in londen in het HHH. dus je bent niet verplicht om naar die ophaal dagen te komen. nu moet ik nog even bedenken wat wel uit komt.
op zich ben ik de avond voor de hockey in het hhh, maar eigenlijk vind ik het dan wel een beetje laat om de kaarten pas te hebben.....

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 07:06

Nog 30 dagen!!!

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:37

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:12

Voor de mensen op de Oranjecamping:

Citaat:
De Oranjecamping die opgebouwd wordt tijdens de Olympische Spelen in Londen, wordt verplaatst naar een nieuwe locatie. Het nieuwe onderkomen ligt - evenals de voorgaande locatie - in het Olympische hart van Londen. De gasten worden verwelkomd in Waltham Forest, zo’n vijf minuten fietsen van het Olympisch Park en slechts zeven metrohaltes bij het Holland Heineken Huis vandaan.

De Oranjecamping is niet over één nacht ijs gegaan en heeft een weloverwogen beslissing genomen, mede op basis van de ervaringen bij de opbouw en uitvoer van de succesvolle Oranjecamping in Charkov tijdens het EK. De belangrijkste redenen om te verhuizen, waren de aanvullende eisen op de vergunning die de bedrijfsvoering ernstig belemmerden. Hierdoor werden de kosten opgedreven en werd het totale project in gevaar gebracht. Door te verhuizen kan De Oranjecamping de kwaliteit van het totale evenement waarborgen en haar gasten een onbezorgde tijd garanderen.

Locatie zeer centraal
De nieuwe locatie bevindt zich op Low Hall Sport Ground in Waltham Forest, binnen de centrale ring van Londen. Het Olympisch Park en -Dorp liggen op een steenworp afstand van de nieuwe Oranjecamping. Het stadscentrum is slechts vier mijl (6,4 km) van de camping verwijderd en er zijn diverse trein- en metrostations in de omgeving. Tot slot rijden er speciale pendelbussen naar de Olympische venues. Zelfs het Holland Heineken Huis is zichtbaar vanaf de camping!

Bestaande infrastructuur
De reeds bestaande infrastructuur en de aanwezigheid van natuurlijke elementen zijn van groot belang. Deze kernelementen vormden de basis van het succes tijdens het EK in Charkov, Oekraïne. Het nieuwe terrein is bouwklaar, is vlak/egaal, beschikt over prachtige sportvelden en De Oranjecamping kan gebruikmaken van de al bestaande faciliteiten van het sportpark. Tot slot zijn alle vergunningen rond en kan er direct begonnen worden met de opbouw.

Direct fietspad naar Olympisch Park
Daarnaast is het een belangrijk gegeven dat een direct fietspad de camping verbindt met het Olympisch Park. Een fietstochtje naar het Olympisch hart duurt vijf tot tien minuten. Dit is een groot pluspunt voor alle gasten die een OV-fiets-abonnement hebben of deze afsluiten bij het OV-fiets-verhuurpunt op De Oranjecamping.

Nieuw product: Oranjecamping Basic voor €50 per persoon
De nieuwe locatie heeft als bijkomend voordeel dat er meer ruimte is. Daarom wordt er een nieuw product aangeboden: Oranjecamping Basic. Oranjefans kunnen voor €50 per persoon per nacht kamperen op het ‘festivalterrein’ van De Oranjecamping. Dit pakket is op basis van eigen kampeermiddel, inclusief toegang tot het feestterrein en goede sanitaire voorzieningen. De prijs neemt één euro per persoon af naarmate de groepsgrootte toeneemt. Dus indien een groep van vijf personen boekt, betalen zij allen €46 per persoon per nacht (€50 = 1 pers, €49 = 2 pers, €48 = 3 pers, €47 = 4 pers, €46 = 5 pers etc).

Upgrade huidige klanten|gratis omboeken
Klanten die reeds een Leeuwentent, eigen kampeermiddel-arrangement, groepsaccommodatie, dormitory, Friends & Family-tent of Friends & Family-budgettent geboekt hebben, krijgen extra faciliteiten ten opzichte van hun huidige boeking;
• Toegang Lounge area en alle wedstrijden live voorzien van Nederlands commentaar (en feesttent)
• Iedere dag ontbijt
• Gratis WIFI (in plaats van betaald)
• Betere sanitaire voorzieningen, nagenoeg geen wachttijden
• Meer vierkante meters.

Ik vind 50 euro pppn nog steeds duur :')

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:37

*\o/* mijn HHH ticket is binenn!! nu de rest nog.
morgen contract tekenen voor werk (hopelijk doen ze niet te moeilijk over midweekje vrij voor de boot intocht en een lang weekendje sport kijken (had ze het wel verteld)) en dan kan ik ook eindelijk vervoer boeken...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:20

Ik wil mijn tickets ook :\

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 19:14

Vind je dat duur Cayenne? Dat bedrag per nacht zit je op een gewone camping ook al snel aan toe.
Bovendien is dit een camping die eenmalig is, en hebben ze relatief gezien veel meer kosten dan een gewone camping.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 19:22

Al eerder gezegd, ik heb een vergelijkbare camping voor 210 pond voor een week, twee personen. Incl stroom, auto bij de tent, shuttle, bar etc.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 19:27

Lielle schreef:
Al eerder gezegd, ik heb een vergelijkbare camping voor 210 pond voor een week, twee personen. Incl stroom, auto bij de tent, shuttle, bar etc.

Wij hebben bewust Oranjecamping gekozen vanwege de sfeer, lijkt ons fantastisch.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 19:29

Dat snap ik, ik vond het juist leuk om op een internationale games camping te staan. Zal vast allemaal leuk worden :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 19:33

Dat had ik er nog niet aan begrepen! Is ook gaaf zeg!!

Mochten er nog mensen op de Oranjecamping willen kijken, kosten zijn 12,50 euro voor een dagkaart...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 19:34

Daarom zei ik steeds 'vergelijkbare camping' maar kennelijk was dat niet zo helder. Maakt ook niet uit.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 19:35

_O-

Ja op dat vlak had ik nog geen vergelijking getrokken. :+ :+

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:06

Janine1990 schreef:
Vind je dat duur Cayenne? Dat bedrag per nacht zit je op een gewone camping ook al snel aan toe.
Bovendien is dit een camping die eenmalig is, en hebben ze relatief gezien veel meer kosten dan een gewone camping.

Een gewone camping? 50 euro per nacht per persoon? :=
Je hebt het vast niet over een gewone gezinscamping :+
Het is bovenal natuurlijk gewoon commercieel, en daarom is de prijs ook zo lekker hoog :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:14

Volgens mij heb ik eens eerder in dit topic een camping in Nederland genoemd waar je toch wel op 38 per nacht zat met een gezin (op een normale camping is het vaak, hoe meer personen hoe duurder).
En dan zit je op een Nederlandse camping, hoe het in Frankrijk zit weet ik niet precies.

Je moet vooral in je achterhoofd houden dat een reguliere (goede, leuke en daardoor goed lopende) camping er al snel 20 jaar zit, zo niet langer. De Oranjecamping moet plaats vinden, zo goedkoop mogelijk, koopt zélf tenten in (op een normale camping neem je je eigen tent mee, of betaal je zeker wel 50 pppn), zet de tenten voor je op etc. etc. Je kan het duur vinden, maar je moet wel bedenken dat de organisatie er zeer weinig aan over houdt.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:21

Ik zat vorig jaar op een camping in Zwitserland en dat was 12 CHF per persoon per nacht (all-in), dus ik zal dan wel gewoon een vertekend beeld hebben :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:23

Je kan het zo gek maken als je zelf wilt, Cayenne ;)
Je hebt campings in alle soorten en maten. Wij hebben drie jaar lang op een vrij uitgebreide gezinscamping gestaan en dan sta je in Nederland.

Zelf zou ik in Frankrijk genoegen nemen met een zwembad en lekker weer... Heb je dan Nederlands sprekende eigenaren, betaal je alweer meer volgens mij.

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:53

die campings klinken erg gezellig!!
prijzen verschillen inderdaad, je hebt dure en spot goedkope overal ter wereld net maar wat je aan faciliteiten wilt hebben en in wel (on)populair gebied je zit.
jammer dat de camping verplaats word, als ik de kaart goed gelezen had ligt de haven waar me ouders de boot neerleggen (voor een week, die prijs zal ik niet noemen ;) ) namelijk vlak naast de oude locatie en konden we ook gebruik maken van het feest enzo. we zien over 25 dagen (de boot intocht is 2 dagen voor de opening) wel hoe en wat.