Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:29

is er nog iemand die binnen kort gaat en wat voor mij mee wil nemen?

wij zijn met de kerst in parijs geweest en daar had ik een mickey mouse knuffel gekocht voor m'n zoontje van twee, jochie helemaal blij met z'n mickey want dat was toch wel z'n grote favoriet.
nou heeft 1 van de honden afgelopen nacht helaas mickey te pakken gekregen en er is niet veel meer van over... |(
zoontje riep al "ohoh mickey kapot, mama nieuwe halen?"
uuuhhh tjaaa, ik ga wel ff op de fiets naar parijs schat zo geregeld :n

wie gaat er dus binnen kort heen er wil er 1 voor mij mee nemen???
het gaat om de mickey mouse van een cm of 30 ongeveer, ik dacht dat hij rond de €25,-/€30,- kostte.
het was de normale dus niet die tovenaars uitvoering, gewoon die met dat rode broekje en gele strikje.

mbkaatje

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 00:01

Aaah, dat is wel sneu. Ik ga waarschijnlijk pas in mei. Maar zijn er niet meer verkooppunten in nederland van disneyspullen, of misschien ergens online?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 07:06

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:48

Hallo!

Wij gaan eind april weer naar onze Franse vrienden en we willen hun trakteren op 2 dagen Disney. Nu heb ik dit hotel gevonden. http://nl.hotels.com/hotel/details.html ... no=2&rooms[0].numberOfAdults=2&children[0]=0&rooms[1].numberOfAdults=2&children[1]=0#reviews

Zijn er mensen met ervaringen met dit hotel? Of andere tips?
edit: hotellink gewijzigd

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:44

Ziet er best leuk uit. Ik ken het verder niet. Hoe ver is het van Disneyland?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:49

15 minuutjes met de auto, is wel te doen dus..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:20

Wij gaan dit jaar naar Orlando :D en daar in ieder geval 2 parken bekijken :D zooooooooooooooooo gaaf!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:22

Wat gaaf Keet! Wanneer ga je?

Nynke1: Dat is inderdaad wel te doen, 15 minuten van het park.
Zelf vind ik het leuker om in het Disney gevoel te blijven, maar dat maakt het wel weer duurder.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:24

Einde van de zomer :D zal er wel lekker warm zijn :D
Gelukkig een villa met zwembad voor ons alleen, dus elke avond als we terugkomen lekker even dobberen in het zwembad :D
Wil in iedergeval ook de Everglades gaan bekijken, een aantal fleamarkets en een aantal malls en groothandels. Voor de rest liggen de plannen open :D

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:31

Wow keet jaloers!! Wel lekker dat je alles voor jezelf hebt. Die vrienden van ons wonen ook in villa met zwembad da's echt onwijs relaxed.

Mbkaatje klopt maar ik kwam daar uit op 688 euro geloof ik voor 1 nachtje?? Of klopt dat niet :P ?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:43

Voor hoeveel mensen is dat Nynke1? Als dat voor 4 mensen is, zou dat best eens kunnen kloppen. Maar dan zal dat wel 1 overnachting en 2 dagen entree voor beide parken moeten zijn.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:28

Dat is voor 4 mensen inderdaad en inclusief tickets. Heb net even op de site een berekening gemaakt maar voor 4 tickets, 2 dagen 2 parken kom ik dan op €516. Maar daar staat bij t/m 27 maart. Wordt het daarna duurder? Met hotel er bij zitten we dan op €720. Dan kunnen we net zo goed in een disney hotel gaan :').

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:44

Scheelt toch nog wel wat. Maar losse entreekaarten zijn inderdaad aardig duur, daar vergis je je snel in.
We zijn wel eens in een Disney hotel geweest voor 2 nachten en 3 dagen entree. Ik kon dat toen boeken met 50% korting via een actie. Toen ik uitrekende wat het hotel eigenlijk kostte als je de entree eraf haalde en dat was bijna niets.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:51

Keet schreef:
Wij gaan dit jaar naar Orlando :D en daar in ieder geval 2 parken bekijken :D zooooooooooooooooo gaaf!

Hihi zelf weten natuurlijk, maar als je maar 2 dagen parken ga doen zou ik juist heel Disneyworld overslaan :=.
Busch Gardens, Seaworld en Universal zijn zoveel gaver.
Vooral Busch Gardens is een heel compleet park, met achtbanen die je hier in de wijde omtrek niet hebt. En is tevens ook een dierentuin.

Onze vakantie staat nu helemaal vast. Eind mei ga ik dus naar Anaheim :D.
Alleen nog even kijken of ik 1 park kies of een hopper. Als het 1 park word kies ik sowieso California Adventure, ivm World of Color en Car's Land :D.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 09:42

En dat is toch weer een ander park als dat je gewend bent. Maar aan de andere kant, als je er toch bent, is het wel heel gaaf om het allereerste Disneypark, dus zeg maar het moederpark, te bezoeken.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:39

Klopt dus heb liever een hopper.
Maar ook daar is Disney belachelijk duur dus nog even kijken.
En in Orlando heb ik heel erg gehaast de hele dag, al had ik daar 4 parken te doen, maar toch.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 00:15

Ach, zo heeft ieder zijn voorkeuren. Mijn vriend heeft de helft van de parken al gezien :) (waarvan de helft ook gewoon van disney is) en of iets duur is if niet ligt ook aan je persoonlijke situatie :) en keuze.
Welke parken het worden zien we daar wel.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 00:23

Nou ja persoonlijke situatie. Omgerekend tussende 80 en 100 euro voor een entree kaartje....
Ik kan het wel betalen en omdat ik liefhebber ben doe ik het ook, maar bizar is het natuurlijk wel.
En dan lopen de bezoekers op mijn werk (de Efteling) te zeuren dat een kaartje zo duur is.. (33 euro geloof ik)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 08:58

Ik betaal liever 100$ voor een Disney park dan 34:€ voor de efteling :D

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:03

Ik hoef dan gelukkig niks te betalen voor de Efteling :=.
Maar gaat mij om de verhouding. Want op zich vind ik dat een Disney park als bijvoorbeeld de Magic Kingdom, of het Disneyland Park in Parijs, niet meer te bieden heeft als bijvoorbeeld de Efteling.
En vind het dus grappig dat mensen hier in NL zeuren over de hoge entreeprijs van de Efteling, terwijl het in de U.S.A. meer dan het dubbele is.

Maar, ik betaal ook makkelijk die 100 dollar hoor, omdat ik dat er als liefhebber voor over heb. Vind ook de achtergrond informatie van bijvoorbeeld achtbanen enzo interessant.

Het liefst had ik bijvoorbeeld ook Disney World uitgebreid bekeken, maar omdat mijn vriend niet zo attractie minded is als ik moest ik een keuze maken. Dus dan maar 4 parken op 1 dag hoppen. En proberen zoveel mogelijk interessante attracties te doen, of die ze in Parijs niet hebben.
Vorig jaar zijn we in Disneyland Parijs geweest, dus daar gaan we voorlopig niet meer heen omdat hij dat niet wilt. Ga nu in juni dan wel naar Anaheim, omdat dat op route ligt. Six Flags Magic Mountain ligt ook op de route maar past bv niet in de planning, dus dat slaan we dan over.
Als het meezit dit jaar ook nog een bezoekje Plopsaland, en in Oktober mijn vaste uitje, midweek Europapark.

Wat dat betreft is het toch kiezen of delen als je samen woont...
Hihi en ik dwaal weer af.. Excuses.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:05

Lieve lieve lieve mensen! *\o/*

Herinneren jullie nog mijn klacht over de voor mij oh zo verziekte vakantie voor de kerst naar Disneyland!?
Slechte staat van de blokhut, slechte pannen in de keuken, smerige douche e.d...
Ik was er echt van over de zeik. Er waren zelfs mensen in dit topic die vonden dat ik me aanstelde.

Wij hebben onze klacht bij Arke neergelegd en vandaag kwam de brief.

Wij mogen volledig gratis 1 overnachting op de david crocketranch + 2 dagen entree in disneyland!!

Dankzij reisorganisatie ARKE en JETAIR en DISNEYLAND PARIJS is dit zo super opgelost!
We hebben 2 jaar de tijd om te beslissen wanneer we willen gaan. We mogen 3 keuzedatums invullen en daaruit krijgen wij te horen wanneer er plek is.

Wij gaan dus opnieuw proberen te genieten van 2 dagen Disneyland en de David Crocket-Ranch.
In de hoop dat het ons nu wel zal bevallen. In de brief garanderen ze dit.
Waarschijnlijk plakken we er nog een vakantie ergens in zuid-frankrijk aan vast.

We zijn benieuwd.
Iedereen bedankt voor de steun en tips!
En ik vind het wel zo netjes dat ook dit hier gemeld word en niet alleen de negatieve dingen.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:08

Wat goed! Super dat ze positief hebben gereageerd, erg netjes moet ik zeggen.

Ik hoop dat het jullie nu wel gaat bevallen. Het is nl. een ontzettend leuk park. En jullie zullen nu wel in een gerenoveerd huisje terecht komen mag ik hopen.

Weet je al wanneer jullie nu gaan?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:16

We weten nog niet wanneer. Iig niet met kerst.
We willen een rustigere en warmere periode gaan opzoeken omdat we door willen reizen naar Zuid Frankrijk voor een weekje ofzo.

Héél erg netjes! :)
Gaan morgen ook even langs het reisbureau om te bedanken!! :)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:59

Dat is zeker netjes Jolliegirl!

Hopelijk gaat het nu allemaal wat netter :j.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:07

Op de een of andere manier voel ik mij wel aangesproken door je Jolliegirl, terwijl ik nooit gezegd heb dat je je aanstelde ;) Maargoed..

Fijn dat het zo is opgelost en ik hoop dat je ditmaal wel van Disney kan genieten