Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en één van de dive sites is ook playa Grandi
dus dan ga k gegarandeerd nog veel meer schildpadden zien, van heel dichtbij. Heb er zin in.
super nice.

inderdaad echt een ontzettend leuke, chille week gehad!! Met veel leuke mensen. Erg goed bevallen om alleen naar een hostel te gaan. Kwam ook wel precies op tijd, de afgelopen dagen was het wel erg rustig in het hostel.
super mooi! Werd wel zeeziek op de boot
de duiken van zaterdag waren ook waanzinnig trouwens
ontzettend veel schildpadden die gewoon op je af kwamen en dan vlak langs je zwommen, een Eagle Ray en nog meer beesten gezien. En er was een professionele fotograaf mee die foto's had gemaakt van ons met de schildpadden, echt cool. Krijgen dat morgen toe gestuurd. Zelf ook gave foto's en filmpjes gemaakt. Jelyna_ schreef:Hallo!
Ik lees hier allemaal leuke dingen over Curacao, dus ik dacht misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik ga in april 2 maanden stage lopen op Curacao. Mijn vlucht is al geboekt en de stageplek is al geregeld door mn studie. Nu ga ik samen met nog 3 andere studenten heen en wij zijn nog opzoek naar een goede huisvesting. We hebben al veel gezocht en gemaild, veel zit al vol in die periode. Nu hebben we de keuze uit kamers in Telamonstraat 8 of kamers in Bellisimaweg 22. Telamonstraat 8 heeft een airco op de kamer wat ik erg fijn vind, maar Bellisimaweg 22 heeft weer een eigen badkamer en wasmachines. Dit maakt de keuze erg lastig!
Is iemand van jullie bekend met deze studentenhuizen en kan mij er wat meer over vertellen?
En leuke tips om naar toe te gaan op eiland zijn natuurlijk ook altijd welkom!

Mis de warmte nu al! Heb iig in Curaçao maximaal geprofiteerd van de warmte haha. Gisteren tot 17:00 in de zon gelegen, om 17:30 kwam de taxi. 

misschien als k dan wat meer had kunnen doorslapen dat k er dan minder last van had.

waarbij ik precies in een lekkere houding kon leunen. Heerlijk! Kon goed slapen dit keer dus. Zelfs het ontbijt daardoor gemist haha. Op de heenweg kon ik niet goed slapen. Er zat toen net wat teveel ruimte tussen de zijwand en de stoel,om lekker te leunen.

We hadden het er nog over gehad, op de dag dat k vertrok. Over wat ze met dr spullen kon doen als ze het water in zou gaan. En dan toch...
(@ Playa Grandi/Piskado)

Had die foto's zondag binnengekregen van de fotograaf.