Vandaag maar weer thuis, was op station Gouda en zat al in de trein en toen ging ie niet meer verder. Seinstoring en ook alle omreistreinen hadden er last van. Gelukkig heb ik nu een fijne baas en mag een dagje thuis werken.
Ik had me voorgenomen om niet naar school te gaan en dat wordt bevestigd door de treinen die niet rijden. Dus voor 1 keertje komt het mij wel goed uit.
Ik had ook wel een soort geluk, wilde eigenlijk een trein eerder nemen en die is halverwege gestrand en nu pas weer onderweg naar Gouda (ipv Utrecht)(las ik daarnet op twitter) en ik heb alleen 25 minuten warm in de trein op Gouda gezeten en toen maar weer terug naar huis.
SimoneDV
Geplaatst: 23-11-11 10:40
nou ik had er ook weer last van ja. Trein van 7.28 vanaf alex, en om 9.20 was ik weer terug op rdam alexander
Zijn eerst tot woerden gekomen, daar hele tijd stil gestaan, helaas stonden we op een tussenspoor dus we konden er ook niet uit om vanaf daar een bus naar Utrecht ofzo te nemen. Toen dus terug gestuurd naar Gouda, op Gouda ben ik nog richting bus gelopen naar Utrecht maar waren veeeel te veel mensen, dus toen maar weer eerst volgende trein terug naar Rotterdam alexander genomen, probeer vanmiddag wel weer of ik naar utrecht kan komen, heb nog wel school...
Trouwens echt cool was een conducteur in onze trein die heeft heel lang lopen zeuren om gratis koffie, dus uiteindelijk was er gratis koffie op gouda (niet dat ik dat lust maar toch )
Chrissie
Geplaatst: 23-11-11 10:44
Inoterry schreef:
Jeetje wat k*t zeg, dat ze in je auto hebben ingebroken .
Vandaag echt een fijn dienstje gehad, Roosendaal-Zwolle, schaft, terug naar Roosendaal en klaar. Ze bestaan nog
Dan zat ik waarschijnlijk bij jou in de trein
Konstantine
Geplaatst: 23-11-11 16:25
Weet iemand hier of de "Venlotrein" (Nummer 1925, locomotief met van die fijne rijtuigen, Den Haag C - Venlo) altijd in dezelfde opstelling rijdt en of het waar is dat de achterste wagon 1e klas is? Ik zie dat kreng zowat dagelijks, maar ik let er nooit zo op. Weet alleen dat 'ie altijd barstensvol zit.
Kan het verdorie nergens vinden en moet het weten...
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 23-11-11 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben er nog steeds niet over uit waar we voortaan de auto neer moeten zetten.. we moeten wel vanaf Overvecht met de trein.. fietsen is niet echt een optie..
Is er geen beveiligde parkeergarage ergens in de buurt? Of een station tussen Overvecht en je eindbestemming waar 'ie veiliger staat? Neem aan dat het geen probleem is als je een korter traject rijdt op je abo?
Dat is balen... Hopelijk kun je voor het nieuwe jaar een ander abonnement krijgen, kan me voorstellen dat je je auto daar niet meer met een gerust hart achter laat...