Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:19

Nee volgens mij niet :n
We zijn bijna anderhalf uur in die winkel geweest en heb ze niet gezien!
Ze hebben heel veel beelden/snowglobes

mbkaatje

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:31

Wist niet dat daar een Disneywinkel was. Wel leuk.
Wat heb je gekocht?

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:34

Ik heb Sulley placemats, Mickey pennenbakje, Eeyore mok, Tiana knuffel, Mickey oorbellen en ketting gekocht :D

Mams kon zich uitleven op Dopey spulletjes :P en mijn schoonzusje heeft een Alice in Wonderland snowglobe gekocht!

We waren in Scheveningen omdat we gister avond naar Mary Poppins zijn geweest. Was geslaagd uitje dus :D

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:49

Klinkt goed. Hoe was MP?

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:50

Wij vonden het helemaal super :)) hoe die decors in elkaar gezet zijn is altijd waanzinnig om te zien!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 20:20

Dat zou nog wel een musical zijn die ik zou willen zien. Ben er over het algemeen niet zo'n liefhebber van. Ik heb ook de zoektocht naar MP. Had je Noortje?

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 20:46

Ja we hadden Noortje en William :D

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:54

Jammer dat die kaplaarzen er niet zijn... Had je ze toch maar moeten kopen hè lau toen we in Disney waren :P

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:57

Die attractie op de vorige pagina ken ik ook niet ahhaha

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 15:40

Voor de volgende keer dan!
Het is wel echt een kinderattractie hoor, maar even goed leuk voor volwassenen. Vooral dat Storybook is erg leuk opgezet.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:07

Charmaiineee schreef:
Jammer dat die kaplaarzen er niet zijn... Had je ze toch maar moeten kopen hè lau toen we in Disney waren :P

ach dan ga ik voor kamp toch maar voor die kaplaarzen van hm ofzo, of bij intratuin als ze ze niet bij hm hebben haha.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:35

ik heb ook h&mpies :+

oke nu maar weer ontopic

MarciaDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:59

Nog 2,5 week en dan ga ik ook weeeeeerrrrr!!!!!!!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:00

Mn broer gaat wss weer begin juli erheen rijden, en nu mag ik wel mee. *\o/*

MarciaDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:01

Jij blij!!!
Ik heb er zo'n zin in!
We gaan met 7 man, 3 dagen...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:02

Uhuh :D
Wij gaan dan maar 1 of 2 daagjes maar dat maakt niet uit. :)

Jij ook veel plezier!

MarciaDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:03

Neej zou mij ook niet uitmaken!
Als we maar gaan!!!
Have fun 2!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:58

1 of 2 dagen in juli zou mij niet zo trekken.. dan is het flink druk, en zijn de wachttijden vaak tussen het uur en 3 uur.. :=

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:01

Valt wel mee, we gaan doordeweeks.. in Frankrijk is het dan nog geen vakantie en hier is ook nog geen bouwvak ;)

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:25

ooh ok.. weet inmiddels allang niet meer wanneer de bouwvak precies valt := mijn idee is altijd gewoon juli/augustus :P

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:26

Hier begint het half juli. ;) meestal als de basisscholen vakantie krijgen.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:32

Sorriso schreef:
Nu tijd voor mn verslagje:
Vrijdag weggereden rond half 9.
We hebben er f*cking lang over gedaan want ik ben half Parijs doorgereden (en ja, dat is best eng) omdat ik geen parkeergarage kon vinden die ik opgeschreven had (op ALLEBEI de navigatiesystemen niet te vinden!!).
Rijdt er een of andere malloot achter op mn auto, toen had ik het helemaal niet meer, ik was echt pissig...
Gelukkig niks te zien, maar achteraf blijkt de bumper toch wel een beetje vervormd ;(.
Maar goed, toen we de tas en koffer door de metro gezeuld hadden konden we toch wel om half 4 (!!) inchecken. Daarna gelijk weggegaan naar Mont Martre/Sacre Coeur. Dat was erg gezellig, stond ook nog een leuk marktje.
Om half 12 denk ik ongeveer weer terug gegaan, ik was toch wel erg moe van al dat autorijden, daarbij begon het best frisjes te worden.

Zaterdag uhmmmmm, effe denken. Ja, toen zijn we naar Les Tuileries en het Louvre gegaan. Stomme, maar lieve vriendje wilde bij ieder schilderij stoppen om de hele beschrijving te lezen *zucht*. Kreeg hem er na een tijdje toch langs gesleurd, toch al met al 3 uur daar geweest denk ik. Kregen we honger, dus wijkje in. Kwamen we ALLEEN MAAR kunstatelliertjes tegen en mensen die broodjes aan he eten waren :'). Na wat doorlopen eindelijk een paar eettentjes gevonden en eentje uitgekozen en echt SUPER lekker gegeten. Toen doorgelopen naar Notre Dame. Zijn we in geweest en OP geweest, was echt gaaf. Vooral ook dat de klokken begonnen te luiden toen we helemaal bovenop stonden :D. Daarna nog even rond geslenterd en toen naar La Défense geweest, met de shopping mall. Daarna naar de Eiffeltoren en naar een skate wedstrijd, Freestyle slalom. Die gasten konden gewoon dansen op hun skates :oo.
Weer vrij laat geworden, denk 12 uur ofzo? Dan ben je iig echt stuk van al dat lopen en slaap je heel lekker :').

Zondag Champs-Elysees, Arc du Triomphe. Nog even staan kwijlen bij de super cars die er op Champs-Elysees staan.
Daarna weer La Défense, waren we zaterdag maar kort geweest, toen ging hij al sluiten. Dus daar nog even rond gehupst. Had trouwens nog leuke schoenen aan gehad, maar hadden ze niet meer in de goede maat helaas :(.
Zondag waren we vrij snel kapoet, en aangezien ik maandag weer moest rijden, maar iets eerder naar bed gegaan, uurtje of 11!

Maandag richting Disney, om 2 uur liepen we in het park. Iets later dan de planning was, maar dat geeft niet, want het was niet super druk in het park. Maandag alleen Disney Park gedaan. Peter Pan, Pirates of the Caribbean, Buzz Lightyear enzo gedaan. Buzz Lightyear is super cool, moet je allemaal schieten op doelen, vet grappig :j. Bij Peter Pan stond een of ander zielig wijf van vooraan in de 40 in haar eentje in de rij en ging bij iedereen voorkruipen... Tis dat ik het niet op tijd in de gaten had, maar anders _-:(

Dinsdag zijn we naar Disney Studios geweest. 's Middags sloeg het weer effe om en kon je flink plassen stampen in Disney.
Stuntshow gezien met auto's en motoren, in Aerosmith's Rock 'n Rollacoaster geweest, in Finding Nemo attractie geweest, Tower of Terror, Armageddon Special Effects ding (waar de helft van het minderjarig publiek jankend uit kwam }> ), Stitch Live Show (super vet, is interactie met Stitch, we hebben echt in een deuk gelegen). Nog maar paar keer in die toren geweest en in Aerosmith.

Gister nog maar een paar keer die toren gedaan en Aerosmith :+. En nog een paar keer in Big Thunder Mountain geweest, je weet wel die typische Disney attractie op die rode berg met dat treintje :P. En we hebben een optochtje gekeken op Main Street.

We hebben echt super veel gezien van Parijs en Disney, moest vandaag de klok meer dan rond slapen om even bij te komen :o.

Ben weer thuis hoor!! :P

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 21:00

Jij hebt het zo te lezen goed naar je zin gehad! :j

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 23:23

Leuk verhaal. Jullie hebben het leuk gehad denk ik.
En weer heelhuids. Stoer hoor, zo door Parijs rijden, ook al wilde je het niet.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 08:50

Leuk verhaal :D.... Stitch live is inderdaad echt heel grappig :P ahhaha