Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SjonnieZ schreef:Meine gute Monique wat een tank. Wel een lieve, zachtaardige tank zo te zien. Hoop voor je dat hij goed gekeurd wordt.. maar…. Kijk wel uit met je tenen hè
Prairy schreef:Als dat schrikken is dan is dat iig niks om bang voor te zijn, die aansprong in galop![]()
Ik denk inderdaad dat als je hem wat vrijer laat aan de voorzijde in draf dat hij dan meer tot zijn recht komt. Hij is in ieder geval lief vriendelijk attent zo te zien. Hij volgt braaf en toen er met auto deuren gesmeten werd vertrok hij geen spier. Hoop dat je snel een goede dierenarts kunt vinden.
Ik mis in de mail wel iets over de pssm en pyroplasmosedinges testen? Of ga je dat doen als hij bij jou is?
rocymax schreef:Wat een lief vriendelijk paard! Als hij goed gekeurd wordt,alvast heel veel geluk en plezier met hem!
lukka63 schreef:Wat een leukerd is het wel heel groot, is dat niet lastig voor je met zadelen.
Lijkt een lieverd zo te zien, ik duim voor een positief advies.

Tinka schreef:Je zou hem altijd nog later kunnen laten keuren, als hij al bij jou is, voor die maand op proef. Dan ben je natuurlijk wel reiskosten kwijt, als hij afgekeurd wordt.
Als het goed is doen ze eerst een klinische keuring, als hij dan al afgekeurd wordt, dan hoef je die foto's al niet te laten maken.
rocymax schreef:Dat is zeker fijn. Het is je zo gegund dat je een paardje hebt die niets mankeert .
Marilu schreef:Malik had ik inderdaad nog niet gezien, dacht ik ... toch geen filmpje ...
Dan is Djiego in ieder geval wel meer ervaren ! Dan wel niet (meer) onder het zadel, maar wel aan het werk mét mensen, toch een verantwoordelijkheid een koets met toeristen rondtrekken![]()
Speciaal dat je dat in beeld hebt van die buizerd en de slang
je spreekt het hetzelfde uit maar die Dj vind ik er altijd zo apart uitzien
Sintara schreef:Ah dat vind ik ook wel beterje spreekt het hetzelfde uit maar die Dj vind ik er altijd zo apart uitzien

senna21 schreef:Diego is de juiste Spaanse spelling, voor de uitspraak maakt het niets uit.
Fijn dat het tot nu toe positief verloopt. Ik vind het wel 'heel veel paard', maar gelukkig hebben jullie ruimte en voldoende hooi.
Tinka schreef:Goed nieuws dat je alle afspraken op papier heb. Hopelijk komt het bekappen en de dierenarts ook goed.
balance schreef:Dit is weer een typisch voorbeeld van een zo had het moeten zijn.
Ik dacht trouwens al dat hij Diego heet en ik noemde hem al zo in mijn hoofd. Fun fact: volgens Google betekent de naam; “hij zal beschermen," "vervanger," of "bezetter“.
Ik ga weer verder slapen of althans een poging tot doen.