Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Die mandjes zien er echt heerlijk uit!
Tinka schreef:Over een jaar of 5 waarschijnlijk. Naar iets vlakker gedeelte, en iets warmer in de winter, maar niet te warm in de zomer. De Dordogne ofzo. Milko wordt ook een dagje ouder en op een gegeven moment gaat het werk op de berg niet meer.
Tinka schreef:Net bij de paarden geweest, was al bijna donker, maar gelukkig eindelijk droog. Dacht 1 baal hooi is wel genoeg, ze hadden er gisteren 5. Maar alles opgegeten, in de modder getrapt of ondergepoept. Dus nog maar 1 extra gaan halen, heb beide van mijn kleine voorraad kunnen pakken. Het was echt spekglad om het stukje op te komen naar de 2e verdieping. Iets van 5 cm modder, maar elke keer weg glijden, met elke stap glij ik 30 cm weg, 1 keer zelfs 1 meter, gelukkig stond mijn andere voet stevig. Dus was baal stukje omhoog gooien, dan stapje en zo weer herhalen. Zo toch 2 balen op zijn plek gekregen. En nog de geul weer gemaakt voor de schuilstal met mijn laars.
Naar beneden was het engst, ben als de dood dat ik val, vooral 2e keer in het donker.
Monique1963 schreef:ik heb sneeuwijzers onder mijn schoenen/laarzen. Hier is het op sommige stukken ook glibberig door de modder. Deze bijv, heb je overmorgen in huis. https://www.amazon.fr/Forhome-Chaussure ... tdGY&psc=1