Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

spreek me er niet van. Die #@* (insert erg lelijk woord) hebben me de zomer van 2021 een nacht ziekenhuis overnachting opgeleverd, een "tof" ritje hoofd naar beneden de puy de dome af en naar Clermont F in de spits. Een fly by waarbij ze de bergpunt ernaast een klein beetje vergeten waren af te zetten voor publiek. En waar ze op nog geen 50/100 m overheen kwamen jagen op oorhoogte met naverbrander aan. Ik was niet de eerste tijdens die demonstraties een ritje ziekenhuis mocht ondergaan. Ze werden er bij de spoedeisende hulp een beetje gek van
. Uiteindelijk heeft defensie wel alles betaald maar ik heb er nog best lang last van gehad. Ik ben gek op straaljagers maar niet zo dichtbij als ze aanstaan graag.
voor hetzelfde geld gaan ze over de zeik.
die heeft echt een belabberde kerst gehad met oproepdienst
de reactie van defensie ter plekke lacherig en wegwuiven. Later wel excuses gehad. De ambulance dienst was nogal boos voor ik afgevoerd werd. Ach het was wel een beleving
palousa_boy schreef:Ik zou er wel meteen een kraan tussen zetten als je een nieuwe boiler plaats
Pandora2 schreef:Muchos gracias !![]()
Wat betekent saison haute en saison basse in de electriciteitswereld ?
Hier is het abonnementsgeld per jaar aangerekend.
Ik heb maar een enkelvoudig metertje en kreeg een nieuw voorstel voor 40eurocent / kWh.
Da's veels te duur

Prairy schreef:Is dat van dat witte spul Monique? Hebben wij ook gebruikt, inderdaad prima spul.
Teflon moet blijkbaar 5 slagen eromheen, dat zou goed moeten zijn. Misschien helpt dat nog...
En wat leuk van de buurman!