Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat doen ze nl niet in Noorwegen
Nou ja, je kan dus wel gewoon van te voren plannen waar je er uit wilt etc. Dus toch nog redelijk simpel toch ?! Maris schreef:Gabyfedde, ik dacht al dat jij wel in de sneeuw zou zitten idd ! Van al dat scheppen krijg je wel een goede conditie ! En houthakken, staat dat ook dagelijks op het programma?
Maris schreef:Gabyfedde, klinkt wel weer chique hoor, het doordeweekse huis en het weekendhuis. Maar veel mensen in Noorwegen en Zweden hebben dat he ?
En het doordeweekse huis ligt dus wel behoorlijk in de "bewoonde" wereld ? Ik bedoel, wel redelijk wat huizen in de buurt dus ?
Maris schreef:Dat moet je toch gewoon zelf weten ?! Gewoon onderweg uitstappen, wandelen en overnachten ergens en dan weer verder. Of denk ik nu te simpel ?

Anders zou je dat inderdaad moeten doen op een manege oid. De kurs ging vnl over voorbereiding voor wedstrijd, trailerladen, aanmelden via TDB, doping gebruik en waar je de regels kunt vinden enzo. Het was best wel saai en nutteloos om eerlijk te zijn, maargoed het moet wel he

gelukkig kunnen ze een beetje opdrogen in de stal

Independence schreef:Ik wil eind februari met de trein richting Zweden/Noorwegen. Wie heeft daar ervaring mee? Ik ga vooral voor de natuur: kies ik dan beter voor Noorwegen of voor Zweden?
sommige treinen heb ik van tevoren wel gereserveerd, omdat ze in het hoogseizoen soms vol zitten. Maar dat zal in februari minder zijn.
Independence schreef:Napie schreef:Noorwegen. En dan vooral de lijn Oslo-Bergen is het mooiste wat je ooit gezien heb.
En hoeveel dagen moet je daar voor uittrekken? Wij willen namelijk wel graag wandelkilometers maken