USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendybrian

Re: USA 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 10:32

Ja dat kan ik mij voorstellen! ik zit nu al in de rats over of het wel goed gaat om over te stappen haha

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 10:55

Waarom zou je dat doen, daar heb je helemaal niks aan en het gaat er ook niet sneller door ;)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 11:05

Stephanie_M schreef:
Nog maar 9 dagen en dan ga ik! Weten jullie waar d'r op mijn route mogelijk een mooie paardenwinkel kan zitten? Liefst ergens tussen zion/death valley op de route wil graag halster meenemen want heb een paard gekocht!(dat het een kwpn is is jammer ik wil een westernhalster als ik t maar voor de foto hahahaha)

Zit je in Vegas?
Ik kreeg van een local de Boot Barn aangeraden.
En ik had zelf deze gevonden: http://www.calranch.com/animals/equine/ ... es/halters

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 11:53

eilleen333 schreef:
Stephanie_M schreef:
Nog maar 9 dagen en dan ga ik! Weten jullie waar d'r op mijn route mogelijk een mooie paardenwinkel kan zitten? Liefst ergens tussen zion/death valley op de route wil graag halster meenemen want heb een paard gekocht!(dat het een kwpn is is jammer ik wil een westernhalster als ik t maar voor de foto hahahaha)

Zit je in Vegas?
Ik kreeg van een local de Boot Barn aangeraden.
En ik had zelf deze gevonden: http://www.calranch.com/animals/equine/ ... es/halters

Ik heb tijd over als ik naar death valley rijd(langs vegas) want wil niet te vroeg in Death valley zijn, en die zitten perfect op de route dankje! Ga ik mn KWPNer lekker in een westernhalster ploffen hihi

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:42

Wij vliegen sinds mijn 8e altijd met United (afgezien van afgelopen okt. en jan.) en het is nog nooit fout gegaan, geannuleerd of vertraagd. Eigenlijk hebben wij nog nooit echt grote vertragingen opgelopen. Enkel arkefly de laatste keer iets later en een keer naar Kenia met Martinair dat wij een uur vertraging hadden.

Ik zou mij totaal geen zorgen maken en gewoon genieten purny

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:48

Elke maatschappij kan met vertraging te maken krijgen.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:48

Douraque schreef:
Wij vliegen sinds mijn 8e altijd met United (afgezien van afgelopen okt. en jan.) en het is nog nooit fout gegaan, geannuleerd of vertraagd. Eigenlijk hebben wij nog nooit echt grote vertragingen opgelopen. Enkel arkefly de laatste keer iets later en een keer naar Kenia met Martinair dat wij een uur vertraging hadden.

Oef naar Kenia met martinair daar heb ik ook nog een trauma van haha (27 uur vertraging gehad)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:27

Douraque schreef:

En United is een goede maatschappij? Ook qua lange vluchten ed?

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:45

Nadir schreef:
Waarom zou je dat doen, daar heb je helemaal niks aan en het gaat er ook niet sneller door ;)

Als het zo makkelijk was haha

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:17

Wat is een goede maatschappij?

Ik heb wel vertraging gehad met United en ik heb voorkeur over Delta of oehh nog beter, Virgin America.
Ik heb enkele binnenlandse vluchten gehad en mijn internationale vlucht.
Er is zelfs iemand die een blog heeft geschreven over hoe hij United de slechtse maatschappij daar vind.

Mijn ouders vlucht met United (binnenlands) was gecanceld zonder een reden aan te geven. Nou dan ga je naar de balie en ga je verhaal halen en laat je jezelf omboeken. Duurt het te lang zetten ze je op een andere maatschappij. Het was al met al in 10 minuten geregeld.

Ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt. Als het vliegtuig maar vliegt.
Je hebt je tickets geboekt toch? Wat wil je er dan nog aan doen...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:26

Haha, ik dacht dat ik een controlfreak was, maar zo te lezen valt het bij mij nog wel mee :D

De tickets zijn geboekt, de tijden bekend, je hebt er verder geen invloed op, dus loslaten :j

We hebben wel eens staan wachten of we mee konden met een overboekte vlucht vanuit Barcelona. Wij waren met z'n zessen en na ons nog twee meiden. Dat ging echt van "een kan er mee, twee kunnen er mee enz". Uiteindelijk konden wij mee, maar de twee meiden niet, die kregen een vergoeding en plek op de eerstvolgende vlucht.
We zaten wel verspreid door het vliegtuig, ik mocht achter het gordijntje 1e klasse en kreeg een maaltijd.

En een keer anderhalf uur in het vliegtuig moeten wachten voor we konden vertrekken, dat was wel vervelend op een vlucht van toch al 11 uur. En ik ben enigszins claustrofobisch, zodra we onderweg zijn speelt dit minder, maar op de grond dan wil ik er ook zo snel mogelijk uit. Maar alles bleef dicht tijdens het wachten.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 16:10

Het is meer dat het out of mijn comfert zone is, dat vind ik eng en spannend en word ik zenuwachtig.
Heb ik overigens niet alleen met vliegen hoor, ook als ik iets anders nieuw doe ik het dagelijks leven.
Ik doe het allemaal wel, maar wel met knikkende knieen en stress haha

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 16:30

Komt allemaal goed.... en United is prima. Al die grote maatschappijen zijn okay, maar vetraging, daar heeft iedereen en elke maatschappij wel eens mee te maken. Er kunnen zoveel dingen voor vertraging zorgen. Als het gebeurt, gebeurt het. Komt elke dag zo vaak voor, is pure routine.

Ik heb bijna altijd wel wat vertraging, hoort er gewoon bij bij vliegen, en is bij overstappen meestal ook wel ingecalculeerd. Als jij de volgende vlucht wel haalt, haalt je koffer het misschien niet. Tja, kan gebeuren, no biggie, die koffer komen ze keurig naar je adres brengen. :-) (Soms is dat trouwens erg handig, scheelde in Tokyo heel veel gesleep in treinstellen die niet echt geschikt zijn voor grote koffers!)

Grootste vertraging die ik ooit had was van een half jaar. *grin* Die Eijafjallajoekull of hoe die ook moge heten vulkaan op IJsland vond het een dag voor vertrek ineens heel erg nodig om uit te barsten. Tja... overmacht. Gelukkig was ik niet ergens gestrand!

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:47

Eeen half jaar! Meen je niet! Had je een baan in nederland .
En hoe reageerde die erop? En je familie?
Klinkt wel heftig hoor!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 19:08

Wendybrian schreef:
Klinkt wel heftig hoor!

Ik denk dat ze vertrek uit Nederland bedoelde?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 19:18

Wendybrian schreef:
Ik doe het allemaal wel, maar wel met knikkende knieen en stress haha
Maar je doet het in elk geval wel!
Ik ben ook niet zo'n avonturier, als mijn broer niet in Amerika was getrouwd, had ik wrs nooit in een vliegtuig gezeten.

Dat is ook balen Dallista!
Mijn schoonouders hadden hierdoor wat extra verplichte vakantiedagen op Gran Canaria, maar ze waren er niet heel blij mee.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:25

Stephanie_M schreef:
Wendybrian schreef:
Klinkt wel heftig hoor!

Blond :? :o? :=

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:26

Stephanie_M schreef:
Wendybrian schreef:
Klinkt wel heftig hoor!

Blond :? :o? :=[/quote]

Hahahaha

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:25

Haha, ja, ik was nog thuis. Een aantal dagen geprobeerd alsnog te vertrekken, ging niet, toen maar opgegeven en omgeboekt naar het najaar. ;-) Maar meestal vertrekt je vliegtuig wel binnen een paar uur als het vertraging heeft, gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:04

Ik ben geen fan van united. Maar meestal zijn het de goedkoopste vluchten, dus kies ik er toch regelmatig voor.
Op binnenlandse vluchten heb ik zo goed als iedere keer vertraging gehad. Variërend van een uur tot 8 uur. In Amerika is de concurrentie strijd groot en ze proberen natuurlijk een beperkt aantal vliegtuigen in te zetten op zoveel mogelijk vluchten. Bij een binnenlandse vlucht zit er geregeld maar 20 minuten tussen het uitstappen van de vorige passagiers en het instappen van de nieuwe passagiers.

Maargoed het vliegt uiteindelijk en dat is het belangrijkste :)

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 14:11

Rowdine schreef:
Ik ben geen fan van united. Maar meestal zijn het de goedkoopste vluchten, dus kies ik er toch regelmatig voor.
Op binnenlandse vluchten heb ik zo goed als iedere keer vertraging gehad. Variërend van een uur tot 8 uur. In Amerika is de concurrentie strijd groot en ze proberen natuurlijk een beperkt aantal vliegtuigen in te zetten op zoveel mogelijk vluchten. Bij een binnenlandse vlucht zit er geregeld maar 20 minuten tussen het uitstappen van de vorige passagiers en het instappen van de nieuwe passagiers.

Maargoed het vliegt uiteindelijk en dat is het belangrijkste :)

zelfde als met vluchten in Europa maar dat vinden de meesten schijnbaar anders...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 14:31

Dat word leuk aangezien ik ook nog eens een binnenlandse vlucht van SF naar LA geboekt heb.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 14:34

Wij hebben ook een binnenlandse vlucht van JFK naar LAS. Maar we hebben erg veel speling ingeboekt, dus dat moet helemaal goedkomen. We hebben allemaal geen haast, dus wat mij betreft plakken we er op de terugweg (zounde dan van LAS naar JFK en dan zsm naar AMS) nog lekker een dagje of een paar dagen NY aan vast. Hangt er een beetje vanaf of we op de heenweg (4 dagen NY voordat we naar Vegas gaan) het gevoel hebben dat we in NY iets gemist hebben.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 14:44

Ik heb vorige jaar regelmatig met united gevlogen en dat was echt goed. Kwam vaak eerder dan gepland op de locatie aan. Heb alleen maar goede ervaringen :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 14:45

purny schreef:
Dat word leuk aangezien ik ook nog eens een binnenlandse vlucht van SF naar LA geboekt heb.

Je daar nu al druk om maken heeft niet zoveel zin he :) Wacht het lekker rustig af, het zijn lang niet alle vluchten die vertraging hebben, als je het over het geheel bekijkt. Heb ook wel eens vertraging gehad met KLM, betekent niet dat zij àltijd vertraging hebben.