Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephanie_M schreef:Nog maar 9 dagen en dan ga ik! Weten jullie waar d'r op mijn route mogelijk een mooie paardenwinkel kan zitten? Liefst ergens tussen zion/death valley op de route wil graag halster meenemen want heb een paard gekocht!(dat het een kwpn is is jammer ik wil een westernhalster als ik t maar voor de foto hahahaha)
eilleen333 schreef:Stephanie_M schreef:Nog maar 9 dagen en dan ga ik! Weten jullie waar d'r op mijn route mogelijk een mooie paardenwinkel kan zitten? Liefst ergens tussen zion/death valley op de route wil graag halster meenemen want heb een paard gekocht!(dat het een kwpn is is jammer ik wil een westernhalster als ik t maar voor de foto hahahaha)
Zit je in Vegas?
Ik kreeg van een local de Boot Barn aangeraden.
En ik had zelf deze gevonden: http://www.calranch.com/animals/equine/ ... es/halters
Douraque schreef:Wij vliegen sinds mijn 8e altijd met United (afgezien van afgelopen okt. en jan.) en het is nog nooit fout gegaan, geannuleerd of vertraagd. Eigenlijk hebben wij nog nooit echt grote vertragingen opgelopen. Enkel arkefly de laatste keer iets later en een keer naar Kenia met Martinair dat wij een uur vertraging hadden.
Ik zou mij totaal geen zorgen maken en gewoon genieten purny
Douraque schreef:Wij vliegen sinds mijn 8e altijd met United (afgezien van afgelopen okt. en jan.) en het is nog nooit fout gegaan, geannuleerd of vertraagd. Eigenlijk hebben wij nog nooit echt grote vertragingen opgelopen. Enkel arkefly de laatste keer iets later en een keer naar Kenia met Martinair dat wij een uur vertraging hadden.
Ik zou mij totaal geen zorgen maken en gewoon genieten purny
Wendybrian schreef:Maar je doet het in elk geval wel!Ik doe het allemaal wel, maar wel met knikkende knieen en stress haha
Rowdine schreef:Ik ben geen fan van united. Maar meestal zijn het de goedkoopste vluchten, dus kies ik er toch regelmatig voor.
Op binnenlandse vluchten heb ik zo goed als iedere keer vertraging gehad. Variërend van een uur tot 8 uur. In Amerika is de concurrentie strijd groot en ze proberen natuurlijk een beperkt aantal vliegtuigen in te zetten op zoveel mogelijk vluchten. Bij een binnenlandse vlucht zit er geregeld maar 20 minuten tussen het uitstappen van de vorige passagiers en het instappen van de nieuwe passagiers.
Maargoed het vliegt uiteindelijk en dat is het belangrijkste
purny schreef:Dat word leuk aangezien ik ook nog eens een binnenlandse vlucht van SF naar LA geboekt heb.