Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siers83 schreef:Alwiene ik miste je al. Wat verdrietig van Bikkel, maar mooie leeftijd heeft hij gehaald.
Wie weet ik zie ik je nog voorbij komen in die 2 maanden? Zitten jullie weer op dezelfde camping als altijd?
We zitten inderdaad op dezelfde plek als altijd! Hoezo heb jij eigenlijk je boktnaam veranderd? (mag ook per pb hoor).
Siers83 schreef:De verwachting is voor jullie niet best idd. Voor ons geven ze eindelijk regen op
Alwiene schreef:Vrijdag is het weer zover, dan verkassen we weer voor twee maanden naar Texel. Hopelijk hebben ze nog een beetje goed weer voor ons over want de verwachtingen zien er nu niet heel denderend uit, maar vooruit we zullen zien.
@Banyu, ik zag dat jij in september weer gaat, wanneer ga je?
Alwiene schreef:@Banyu, dat meen je, ik zie ze elke keer langskomen met korting enzo die reclames, maar voor geen goud dat ik dat zou doen. Laat staan vrijwillig
Maar iedereen is daar anders is natuurlijk hé! Banyu schreef:Alwiene schreef:@Banyu, dat meen je, ik zie ze elke keer langskomen met korting enzo die reclames, maar voor geen goud dat ik dat zou doen. Laat staan vrijwillig
Hahaha, ik zou zeggen doen!Maar iedereen is daar anders is natuurlijk hé!
Morgen m’n laatste vrije dag, dan werken tot met volgende week woensdag en dan vrijdag ben ik er weer!
Zilt & Zo is weer aan het verbouwen voor kerst zag ik!