Met de trein - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:52

Met normaal geldende dienstregeling in dit geval bedoelen ze dus 'vertraging tov wat de reisplanner die dag zegt.'

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:59

Wat betekent dit voor u?
Tijdens deze aangepaste dienstregeling rijden wij halfuurdiensten in plaats van kwartierdiensten. Uw reis kan langer duren en op sommige trajecten moet u extra overstappen. Ondanks de inzet van de aangepaste dienstregeling kunnen zich nog steeds verstoringen voordoen die hinder veroorzaken. De geld terug bij vertraging regeling is ruimhartig en geldt ten opzichte van de normale dienstregeling.

EquiPhoto

Re: Met de trein - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:03

Das ook wat :') Dus niemand kan nu geld terug vragen...

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:19

Kan dus wel ! :)

Net ook even gekeken die van vorige week van mij zijn allemaal toegewezen. En dit is op basis van de aangepaste dienstregeling geweest.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:02

Morgen weer "normale" dienstregeling *\o/*

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:17

Juich maar niet te vroeg, vorige week ook en toen lag Utrecht s middags plat. ;)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:17

Dat dacht ik ook al O:)
Fijn, zo'n normale dienstregeling, maar het zegt niets :')

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:34

Weet iemand toevallig of er kluisjes zijn op het station van amsterdam bijlmer arena?

Of dat er kluisjes bij het ziggodome zijn? Ik kan het nergens vinden.. of ik ben blind, dat kan ook..

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:36

myxlea schreef:
Weet iemand toevallig of er kluisjes zijn op het station van amsterdam bijlmer arena?

Of dat er kluisjes bij het ziggodome zijn? Ik kan het nergens vinden.. of ik ben blind, dat kan ook..

Ziggo Dome heeft kluisjes :j http://www.ziggodome.nl/binnen_garderobe/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 00:10

ZiggoDome heeft kluisjes, maar die zijn zo vol. garderobe is beter :j

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 08:02

MarrieLeen schreef:
Juich maar niet te vroeg, vorige week ook en toen lag Utrecht s middags plat. ;)

Daarom ook normale tussen de aanhalingstekens :D

Weer bijna weekend in ieder geval !

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 08:38

Dankjulliewel. Kon het op de website niet vinden, maar blijkbaar heb ik weer niet bij het juiste gezocht :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:26

Ik ben ook altijd huiverig met de normale dienstregeling. Vanochtend gelukkig toevallig een half uur te vroeg op het station, want had tentamen... En mijn trein reed dus weer niet :+ (
Utrecht > Leiden 7.25 ) . Kon uiteindelijk die van 6.55 naar Schiphol nog nemen en vanuit daar naar Leiden waardoor ik uiteindelijk alsnog gewoon op tijd was *\o/* Schiphol was verder behoorlijk ontregeld := En Leiden ook toen ik naar huis wilde, qua vertragingen. Had er zelf gelukkig geen last van.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 11:18

De aangepaste dienstregelingen werken bij mij beter dan de geewone, de laatste tijd geen vertraging meer gehad, al zijn de reistijden wel wat langer. Zelfs gisteren ging goed: in plaats van een rechtstreekse verbinding was het groningen - zwolle - almere - duivendrecht - bus naar A'dam Zuid. Maar alle overstappen gehaald!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:11

Kom net een heel gaaf filmpje tegen over het werk achter de schermen bij een storing, verteld door Jeroen Spitzenberger. Het duurt wel even, maar ik vond het zelf heel tof en de moeite waard :j
http://www.youtube.com/watch?v=q-fNdYYB3ZA

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 02:19

Ik mag morgenavond weer met de trein.. maar had toch echt het idee dat ze als alternatief een IC Antwerpen - Roosendaal hadden nu. Maar NS site laat die in de reisplanner niet zien. Of misschien ben ik te enthousiast en rijdt dat ding toch nog niet..

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 08:33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:08

Ja ik kreeg hem nu bij nshispeed wel te zien .. op de NS site alleen niet .. heel vaag. Maar goed hij rijdt maar om de 2 uur, dus daar heb ik niks aan. Die van 16.38 gaat te vroeg, dan moet ik met korting reizen in NL. Opzich geen probleem, maar stukje grens naar Roosendaal moet ik dan hier aan de balie kopen. En aan de balie kopen = 3,50 baliekosten. Dat ga ik dus niet doen, want dat stukje is maar 1,30. Had die liever wel gehad, want dan ben ik waarschijnlijk voor de ergste drukte, zeker in de tram.

Hoop dus maar dat om 5 uur de tram niet stampvol zit en de stoptrein van 17.50 te doen is (en de overstap in Roosendaal lukt), normaal kan ik wel tegen drukte en evt. een half uur wachten (niet heel leuk, maar bij de NS ga ik altijd uit van het ergste :') ). Maar vandaag moet katlief mee, dus als ik dan ergens een hekel aan heb is het stampvolle trams/treinen en mislukte overstappen.. Duimen dat het dit keer wel goed gaat dus :+

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:12

Charles schreef:
bij mij is alles gelukkig goed gegaan, de trein was op tijd en ik had nog plek ook.

Trouwens voor iedereen die facebook heeft en Hartstocht in de Trein volgt: helpen jullie mij zoeken? Hoop dat de link werkt.
https://m.facebook.com/?refsrc=http%3A% ... 0&__user=0

Heb je diegene nog gevonden? :D

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:15

milatje schreef:
Charles schreef:
bij mij is alles gelukkig goed gegaan, de trein was op tijd en ik had nog plek ook.

Trouwens voor iedereen die facebook heeft en Hartstocht in de Trein volgt: helpen jullie mij zoeken? Hoop dat de link werkt.
https://m.facebook.com/?refsrc=http%3A% ... 0&__user=0

Heb je diegene nog gevonden? :D

Nee ;( Echt balen..

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:27

Ik reis nu Maastricht - Arnhem, ben benieuwd... :(:)

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:28

Update jongens :Y) Zojuist vanuit Den Bosch vertrokken met een stevige vertraging. Erg leuk aangezien ik om half 8 mijn pony naar de hoefsmid moet brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:00

Ik heb er 2 en half uur over gedaan! Stoptrein vertraging, dus kon in Roosendaal half uur wachten. Helaas die trein ook 5 minuten vertraging, dus daar ging mn volgende overstap. Dus op dordrecht ook weer half uur staan wachten. Echt heel irritant dit, met de Benelux was ik er in een uur en kwartier geweest.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:08

Hier weer aangepaste dienstregeling := ( bergen op zoom-goes)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:11

Morgen weer aangepaste dienstregeling inderdaad ... :')