Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:Ik reis wel eens met die internationale trein tot Roosendaal, maar weet ook wel hoe het verder werkt.
Als je studentenov hebt en het je vrij reizen-periode is kun je zonder inchecken gewoon een kaartje van Roosendaal - Antwerpen op internet bestellen of bij de automaat van je eigen station, in beide gevallen Antw als bestemming kiezen en aangeven dat je vrij reist op NS traject. Eigenlijk werkt het met 40% korting ook zo: gewoon een papieren 40%-kaartje kopen, dan hoef je niet in te checken.
(Want daar heb je inderdaad geen tijd voor, dat rotding stopt meestal op het allerachterste perron en wacht niet lang.)
Hopelijk is mijn uitleg duidelijk
Zo niet dan wil ik het best wat uitgebreider typen
[***] schreef:Jup.. mijn treinabbonement loopt vanaf daar. Onze auto is wel goed verzekerd en er ligt niets van waarde in, ja 2 sporttassen.. als ze die pikken kan ik vanavond niet zwemmen
Ik zit wel te denken om volgend jaar een ander parkeerterrein te zoeken (per januari), zodat mijn treinabbo aangepast kan worden. Desnoods ergens bij Kanaleneiland ofzo. Daar zet ik hem dan nog liever neer