Disneyland Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 16:45

ben 18/19 december geweest toen was het ook rustig :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:24

Hartelijk dank voor je uitgebreide bijdrage :D

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:33

ben net terug, morgen een verslagje!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:44

Leuk!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:05

ik ben begin februari geweest, 4 daagjes. :j

Wachttijden van 5 minuten, dus 4 dagen was eigenlijk iets 'te lang'. Hoewel... voor mij niet, maar mijn mede reisgenoten vonden het toch wel te lang. dus hebben we ook 1 dagje parijs gedaan :)

1e dag hadden we alleen enorme sneeuwval, waardoor we al later aankwamen dan gepland (ze strooien blijkbaar niet in frankrijk, ze rijden met schuivers). de andere 3 dagen waren top qua weer!

Mijn eerste attractie was de Tower of Terror... OMG wat stond ik te trillen op mn benen... maar ben overgehaald door de andere 3... en guess what?! hij is gé-wel-dig! toen we eruit kwamen was ik de enige die nog wel een keer wilde! :D

Crush coaster is ook wel vet... alleen had er iemand gekotst in een karretje, en gezien we nog best een tijdje moesten wachten, zagen we steeds dat karretje voorbijkomen... yuk!

Verder was de candlelight bration ook super mooi om te zien :j

Helaas heel weinig foto's en de foto's die ik heb zijn van slechte kwaliteit...

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 13:32

Inderdaad lekker rustig. Dagje Parijs is toch ook leuk?!

Ik ben ook erg benieuwd naar de Tower of Terror en Crush Coaster. Gelukkig zat je niet met de spuger in een karretje. Getsie.

Jammer dat je foto's van slechte kwaliteit zijn.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:15

Dagje parijs was zéker ook leuk... allleen hadden we iemand bij ons die nogal slecht ter been was, waardoor wij ongeveer op slentertempo liepen terwijl zij dan al bijna aan het joggen is... :oo dus dat hield de boel wel een beetje op.

Vriendlief en ik gaan nog wel een keer gewoon lekker met z'n 2en :)

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 17:33

wat is de Tower of Terror voor atracties eigenlijk?

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:03

Heel lekker voor je maag !!!

Je zit in ene lift, gaat omhoog, vrije val naar beneden, schiet weer omhoog en zo een paar keer verder.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 08:53

Het is inderdaad lekker voor je maag, en goed voor de adrenaline! :))

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 12:43

nou ik ben ook terug van een weekend disney. heb het erg naar mijn zin gehad maar het was dus smoor en smoordruk. er waren wachtrijen van 60 - 80 minuten of langer. wat wij wel hadden en dat was het eerste weekend voor dit is dat alle hotelgasten om 8.00 in de ochtend al het park op mochten en dat de space mountain en nog een paar andere attracties al open waren zodat je daar al in kon. echt super was dat. helaas kon ik zelf nergens in en was ik in de middag het wachten wel zat eigenlijk. moest overal een uur wachten voordat iedereen er weer uit was en dan moest ik weer bij een andere attractie wachten. dat vond ik toch wel minder. ben namelijk iemand die overal in wil en ik dacht dat ik het niet zo erg zou vinden maar dat viel toch wel heel erg tegen. ook werd ik die zaterdag ziek (keelpijn, hoofdpijn en stront verkouden) dus was niet echt super prettig. om 8 uur gingen 2 van ons naar het hotel terug en we bleven nog met ons 6en over en toen gingen we even lekker shoppen. we zijn wel tot 10 uur in de avond gebleven en toen hadden we een afsluiting met vuurwerk bij het kasteel. was echt super mooi. daarna was ik wel helemaal bekaf. we waren er trouwens van vrijdag t/m zondag en we konden 2 dagen het park op dus toen we vrijdag om 3 uur bij het hotel kwamen gingen we inchecken naar de kamer en toen het park nog op. en zaterdag dus van 08.00 tot 22.00 uur. zondag gingen we lekker pas om 10.00 uur ontbijten en daarna lekker naar huis. het regende zondag heel erg dus wij waren blij dat we vrijdag het park waren opgegaan, want ik was echt niet met mijn zieke kop in de regen naar disney gegaan. ;) heb het verder super naar mijn zin gehad eigenlijk en nu komen we de volgende 5 jaar daar niet meer. ;) als de kleine een jaar of 5 is of 6 gaan we wel weer heen maar niet als het zo klein is want dan hebben we er zelf maar ook de kleine er niks aan. ik wou trouwens dingen hebben van winnie de pooh maar kon echt niks leuks vinden. ze hadden maar heel weinig. niet eens een rompertje ofzow met winnie de poeh. maarjahw.... ;) wij sliepen trouwens in Sequia lodge (of hoe je het ook schrijft) en voor ons was het de 7e keer dat we gingen in 10 jaar. :D

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:19

Wow, wat een warrig verhaal. Hoofdletters, komma's en alinea's in je verhaal waren geen overbodige luxe geweest.

Begrijp ik dat nou goed dat jij nergens indurfde en steeds moest wachten. Dat lijkt met nou helemaal niks.

Maar uiteindelijk heb je het toch wel naar je zin gehad dus.

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:41

Ik ben vorige week met de kinderen geweest. Het was idd erg druk maar prachtig weer. Aangezien mijn zoon autistisch is konden wij een gehandicapten pas halen bij de City Hall. Je moet wel een medische verklaring hebben. Dus zaten wij binnen 10 minuten in iedere attractie. Zelf ben ik niet zo'n pretpark fanaat maar door m'n zoon werd het wel wat aantrekkelijker voor ons.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:49

Mijn man was tijdens ons bezoek ook wel "blij" met mijn beperking. :+

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:53

Ja op zo'n moment is het wel even handig maar ik had liever gezien dat wij ook in die rij hadden moeten staan. Ik denk dat niemand met ons wilt ruilen. :o Af en toe kregen we wel wat boze blikken van mede parkbezoekers maar dat kon mij niet zoveel schelen.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:55

Sorry voor het warrige verhaal.
ik heb toch wel punten gebruikt maar ben ziek dus typ het wat warriger.
Ik durf echt wel overal in maar ben zwanger dus mocht niet meer in de achtbanen.
ben wel in de Tower of Terror geweest en in de Crush Coaster.
In de crush coaster was een ongelukje want ik dacht dat deze heel rustig was maar toen ik erin zat merkte ik pas hoe heftig hij was maar alles is goed gegaan.
En mijn ouders waren in Tower of terror geweest en zeiden dat je geen druk had op je buik enzovoort daarom daar wel in geweest maar verder de achtbanen maar niet gedaan vanwege de druk op je buik.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:55

Die boze blikken was ik van tevoren voor gewaarschuwd maar die heb ik gelukkig niet gehad. Vind het wel super dat Disney wat doet voor de mensen die het in het "normale" leven wat minder makkelijk hebben.

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:06

Helemaal mee eens Katja.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:56

leandrotje schreef:
Sorry voor het warrige verhaal.
ik heb toch wel punten gebruikt maar ben ziek dus typ het wat warriger.
Ik durf echt wel overal in maar ben zwanger dus mocht niet meer in de achtbanen.
ben wel in de Tower of Terror geweest en in de Crush Coaster.
In de crush coaster was een ongelukje want ik dacht dat deze heel rustig was maar toen ik erin zat merkte ik pas hoe heftig hij was maar alles is goed gegaan.
En mijn ouders waren in Tower of terror geweest en zeiden dat je geen druk had op je buik enzovoort daarom daar wel in geweest maar verder de achtbanen maar niet gedaan vanwege de druk op je buik.

Geeft niks hoor, het was ook wel te lezen, maar wat moeizamer.

Laatst had je hier inderdaad al gemeld dat je zwanger bent. Leuk natuurlijk, maar iets minder in een pretpark, als je wel graag overal in wilt.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:31

wat gaaf van het vuurwerk!
was zeker de afsluiting van het 15 jarig bestaan?!

L0L0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:05

Hoi,

Ik had even een vraagje. Ik wil samen met vrienden een weekendje naar disneyland gaan. Maar is het nou slimmer om voor elke dag 1 kaartje voor 1 park te kopen of voor 2 dagen 2 parken zeg maar?

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:00

Ik zou aanraden 2 dagen 2 parken, dan kun je switchen :D
Stel dat je de studio's niet zo heel leuk vind, dan kun je zo terug lopen naar andere park :j

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:31

Ik zou ook 2 dagen 2 parken doen. Eventueel incl. een hotel.

L0L0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:32

Bedankt voor de reactie. We hebben inderdaad 2 dagen en 2 parken gedaan.
En hadden jullie zelf eten/drinken mee?

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:28

wij hadden zelf drinken mee, maar ik raad je af om limonade mee te nemen :+ mn zus heeft 10 minuten bij de beveiliging gestaan omdat ze niet wisten of ze wel moesten geloven of het echt limonade was... :=