Energie loze dag voor iedereen hier wel. Mijn hoofdpijn is vol aanwezig door de hoofdstoterij gister.ik ben juist relatief weinig hoofdstoterig de laatste jaren maar deze was goed raak. Omdat ik kleiner ben gaat het meest goed. Milko wel ok na de bonk?
Isolatiemannen waren vanmorgen ook al zonder energie wakker geworden. Zij zijn wel klaar voor nu. Electricien loopt met hoofdpijn rond en een hoofdwond. Die is ook niet op zijn best. Zijn medewerker doet zijn best maar de draden werken niet mee ook vandaag
Ik heb net nog wel een uur geslapen dat heeft iets geholpen
Dradenspaghetti

Pff maar nadenken voor de lamp boven de bank waar die moet. Mijn denkvermogen is zoek
niet handig
de twee spotjes waren einde serie en 5 euro per stuk.

helaas vaker een hersen pudding gehad. Ik ben goed in hoofdstoten. Zeker vroeger. Ik had graag wat moestuin gespit maar elke fysieke inspanning is even niet nu. Het was een korte wandeling daardoor maar een beginnende bonkend hoofd bij een beetje meer dan vlak is geen goed teken. Gelukkig heb ik geen haast met terugrijden desnoods doe ik er 5 dagen over
Precies plek voor 1 stoel
zo controle van de septic tank

en het was even een pittige discussie op afstand aan de telefoon met de huisartsenpost arts die gisteravond het huisbezoek deed nadat ik gebeld had. Hij ziet hetzelfde als ik, trekt dezelfde conclusies. Weer uitgedroogd door diarree waardoor een veel te lage bloeddruk een te hoge hartslag en mijn papa slapjes en suffig, en weer zon grijzige kleur maar nee joh dan laat je ondanks wat afgesproken is bij ontslag (bij klachten welke dan ook neem contact op en laat bloedwaardes checken) je patient het liefst zonder toezicht wachten tot maandag bij zijn eigen huisarts.
ze doen hun best maar een extra ellende maakt het wel heel lastig