Wij hebben het 1x gedaan en toen was het zo mistig dat we het hele kasteel niet meer zagen. Super dicht. Maar werd niet afgeteld en misschien 2 vuurpijlen waar je ook niks van zag ivm de mist. Dat was echt balen!
Oudjaarsdag was het best wel druk zeker na het vuurwerk stond het helemaal stil richting uitgang maar wij zijn gewoon door de winkeltjes de main street uitgelopen. Maar las van tevoren dat je nergens kon eten en overal in de rij moest gaan staan maar dat viel reuze mee. Hebben gewoon ergens rustig zitten eten om 7 uur. Nieuwjaarsdag was echt rustig!
Vreemd hoor.. Nou ja Dreams zal idd geen goedkope show zijn plus op het einde hebben ze natuurlijk iedereen dicht bij de uitgang. Maar opzich niet echt klant vriendelijk.
Toen ik voor het laatst in Parijs was en het park was bijvoorbeeld tot 20.00u open, gingen de wachtrijen ook pas om 20.00u dicht, en soms liep je dan om 21.00u pas naar buiten omdat het nog best druk was.
Wat voor tips zoek je?! Wij hebben al aantal X in sequoia logde gelogeerd en is altijd goed bevallen
L_iek
Geplaatst: 09-01-13 20:32
DenK4ever schreef:
Wat voor tips zoek je?! Wij hebben al aantal X in sequoia logde gelogeerd en is altijd goed bevallen
Ik ben vooral op zoek naar leuke restaurantjes. Verder willen we graag nog 1 dag naar Parijs, kun je daar het beste zelf met de metro heen gaan of wordt dit ook vanuit de hotels georganiseerd?
Leuk, de eerste keer naar Disney. Beetje moeilijk om tips te geven over restaurantjes als ik niet weet wat je smaak is. Maar in Disney village zijn wel een aantal leuke restaurantjes. Anette's Diner is wel grappig als je van een hamburger houdt. Ik heb nog wel ergens een linkje naar een site waar alle restaurants op staan.
Als je naar Parijs wilt kan je inderdaad het beste de trein vanuit Disney nemen. In ongeveer een half uur zit je in de binnenstad van Parijs.
Wij hebben 2x gegeten in Disney. 1ste keer was Silver Spur House, maar daar was het eten vaak lauw en duurde het ook wel erg lang voordat we het volgende gerecht kregen. Dit kan natuurlijk ook komen door dat wij in de kerst periode zaten. 2e keer hebben wij gegeten bij Agrabah Café, dit was een all you can eat restaurant en hebben wij heerlijk gegeten.
Vanavond met mijn ouders en vriend de vakantieplannen vast leggen. Zoals het er naar uitziet, ga ik in Juni een bezoekje brengen aan het allereerste Disney park! Disneyland Anaheim en California Adventure, wat ernaast ligt.
Ik ben ook vanplan om in Amerika naar Disney te gaan! Aangezien een Amerika-reis toch op de planning staat.
mbkaatje
Geplaatst: 10-01-13 11:51
Zo Marjon, lekker reislustig! Groot gelijk. Gaan jullie dan helemaal een rondreis door het Westen maken?
_Marjon_
Geplaatst: 10-01-13 11:58
Ja klopt. Waarschijnlijk vliegen we van Amsterdam naar L.A. dus 'zijn we er toch'. Dan ga ik waarschijnlijk met mijn moeder en mijn vriend en vader gaan wat anders doen. Die vriend van mij is niet zo pretpark minded als mij en heeft vorig jaar zowel Parijs als Orlando gezien dus die heeft het nu wel even gehad .
Ha ha, goeie deal dan. Mooie reis, zo rondtrekken. Wat doen jullie nog meer aan, waarschijnlijk Great Canyon, Bryce Canyon, Monument Valley, Yosemite, San Fransisco en Las Vegas. Tenminste dat zijn de meest gangbare bezienswaardigheden en ik denk ook hele mooie.