Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en aan de andere kant kwam de juiste bus ook net aan, dus "even" naar de overkant, maar hele kruispunt stond dus onder water
dus van het rennen (met koffers) naar de overkant, waren we alsnog zeiknat.
) teveel in de koffers, maar ik had ook een extra tas gekocht als handbagage, maar die was eigenlijk net even te groot (en ook te zwaar), dus vanuit daar nog het een en ander overgeheveld naar mijn zusje en allebei een jas aangetrokken en toen op goed geluk geprobeerd, maar hebben ze gelukkig geen problemen meer gemaakt.
dus ik hoop dat het meevalt met de jetlag.
Wie van jullie is al eens in Vegas geweest?Nadir schreef:Wat gaaf datje naar die opnames gaat! Hoe kom je daar zo bij?
Ik ben vorig jaar in Las Vegas geweest. Wat wil je weten?
Super veel zin in! We hebben nog VIP tickets ook, geen idee wat het inhoudt maar dat merk ik vanzelf haha.
. Even wennen wel he, de Nederlandse herfst
.

Je verkijkt je hier echt heel gauw op de afstanden. Dat kleine prutstukje van Oxford naar New Orleans doe je zeker 6 uur over! Heenweg zijn we vol over de 55 gegaan en rechtstreeks de stad in gereden. Daar echt vrijwel alles gezien en natuurlijk even een paar keer Bourbon Street opgelopen, maar gezien ik geen 21 ben en met m'n ouders en het echt verschrikkelijk overweldigend was, zijn we niet echt ergens daar naar binnen geweest. Voor de rest wel overal natuurlijk naar muziek geluisterd, op ieder hoekje zit wel weer iemand te spelen^^