Met de trein - deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Met de trein - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 13:30

Ik doe het alleen als het heel rustig is, want ik vind het best asociaal staan als je je voeten op de bank hebt :P

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 13:32

Ja dat vind ik ook wel iets aso.
Pff ik was bijna van ke stokje gegaan van deventer naar zwolle was het zo warm in de trein toen ik op stond draaide de wereld rond.
Moes vandaag enschede-hengelo-deventer-zwolle eind bestemming groningen.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:39

Ik ben zonder vertraging vanochtend van Schiphol naar Utrecht gekomen. Het gaat goed bij mij de laatste tijd, weinig vertragingen.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:31

ik had juist het hele collegejaar nog bijna geen vertraging gehad en t wordt nu wel een stuk meer :')

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:49

Horsefreak schreef:
Ik ben zonder vertraging vanochtend van Schiphol naar Utrecht gekomen. Het gaat goed bij mij de laatste tijd, weinig vertragingen.

Dan reis jij op de goede tijden, ik ging laatst met de trein van Zuid naar utrecht, vertraging. De dag erna weer proberen, weer vertraging.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:09

Nou, vandaag is een prima dag voor me! Had geen vertraging, reisde met keileuk gezelschap en ik ben keurig geholpen aan de balie! :))
Hoefde niet extra te betalen, mevrouw achter de balie begreep ook niet zo goed waarom die telefoniste dat had gezegd, foutjes gebeuren nou eenmaal wel eens, zei ze.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:41

Hallo vanuit een akelig koude Sprintert Den Haag - Roosendaal t.h.v. Rotterdam Zuid! :wave:
Groot geluk dat ik hem nog net had op Blaak, ben waarschijnlijk een half uur eerder thuis dan gepland :D
Onze machinist neemt dat hele snel remmen en snel optrekken trouwens wel erg serieus, er vliegen letterlijk spullen door de trein als hij remt...

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:06

Ben blij dat vandaag met de auto mee had naar het zuiden. Er is een seinstoring bij Meppel waardoor er geen trein verkeer mogelijk naar het noorden. Lekker met dit weer op Zwolle :=

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:22

Mij trein reed ook zonder vertragingen oid :D Had vanochtend wel net de vroege trein gemist door een tramchauffeur die zo tergend langzaam reed :(

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:38

ukje schreef:
Dan reis jij op de goede tijden, ik ging laatst met de trein van Zuid naar utrecht, vertraging. De dag erna weer proberen, weer vertraging.

Op maandagochtend heb ik de trein van 6.44 of van 7.14 en die gaan nog aardig goed, had laatst wel 5 minuutjes bij vertrek, maar bij utrecht was het redelijk bij gereden.
En dan op vrijdagmiddag op variabele tijden de intercity weer terug en daar dan altijd de leuke overstap op het stoptreintje naar Nw-Vennep.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:40

Ik zit inmiddels in een heeeeeerlijk warm matje op Roosendaal, ready to go! Vond het maar koud in die Sprinter en in de Beneluxtrein! :brr:

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:46

Zometeen naar Amsterdam. Zat alleen met Enkhuizen in mijn hoofd.. Dus Hoogkarspel - Enkhuizen ingetypt op ns.nl i.p.v Hoogkarspel - Amsterdam.
Heb serieus paar minuten gedacht; HE sinds wanneer vertrekt de trein om 25/55 ipv 05/35... >;) >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:12

Chrissie schreef:
Ben blij dat vandaag met de auto mee had naar het zuiden. Er is een seinstoring bij Meppel waardoor er geen trein verkeer mogelijk naar het noorden. Lekker met dit weer op Zwolle :=

Dat hoorde ik ook, er waren mensen aan het vloeken en tieren. :')

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:44

Horsefreak, de vroege treinen gaan idd altijd wel redelijk goed. Nam die trein van 6.44 ook wel eens. Als ik geen zin had om op zondag te reizen en mijn spullen nog even thuis (utrecht) wilde afzetten voor dat ik naar college ging.

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 08:52

Jahoor, het is weer zover. Kom ik aan op het perron, rijdt de sprinter met 5 min vertraging weg, oké niet zo erg, ik neem de intercity die ik normaal heb wel. Maar nee dat ging even niet door want die heeft 20 minuten vertraging. Bedankt ns nou ben ik al voor de derde keer te laat in een periode en kan ik dus mooi morgen om 8 uur op school komen :(

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 09:16

Pffffff, lekker dan... -O-
Ik heb voor de zekerheid een trein eerder gepakt, wil ook echt niet te laat komen. Trein zit alleen het eerste kwartier monsterlijk vol, allemaal leerlingen van scholen in de volgende stad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:41

Hier reed hij voor mn neus weg. Dr zijn vet veel autoinbraken op overvecht trouwens. Dr ligt elke dag een hoop glas overal :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:05

Oei, dat vind ik echt een onveilig idee... :=
Ga jij er ook met de auto heen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:10

Jup.. mijn treinabbonement loopt vanaf daar. Onze auto is wel goed verzekerd en er ligt niets van waarde in, ja 2 sporttassen.. als ze die pikken kan ik vanavond niet zwemmen :+

Ik zit wel te denken om volgend jaar een ander parkeerterrein te zoeken (per januari), zodat mijn treinabbo aangepast kan worden. Desnoods ergens bij Kanaleneiland ofzo. Daar zet ik hem dan nog liever neer :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:14

Nouja, goed verzekerd of niet, je hebt toch een probleem als je 's avonds terugkomt en je raam ligt eruit denk ik zo... Hopelijk overkomt het je niet!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:15

Lijkt me niet zo leuk als je je auto ergens moet neerzetten waar er veel ingebroken wordt.

Ik heb geen vertragingen tot nu toe gelukkig maar ben wel in de verkeerde trein gestapt := zag ik opeens gouda goverwelle???? Uuh.. Kuuut verkeerde trein (spinter naar r'dam ipv sprinter naar Rheden) Afijn, in Gouda uitgestapt en de eerste beste trein naar Utrecht.. Zal helaas mijn aansluiting missen ( over 1 min vertrekt t en trein rijdt zometeen ucs binnen)

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:15

Lalee_ schreef:
Jahoor, het is weer zover. Kom ik aan op het perron, rijdt de sprinter met 5 min vertraging weg, oké niet zo erg, ik neem de intercity die ik normaal heb wel. Maar nee dat ging even niet door want die heeft 20 minuten vertraging. Bedankt ns nou ben ik al voor de derde keer te laat in een periode en kan ik dus mooi morgen om 8 uur op school komen :(

Dat je er niet blij mee bent snapt iedereen, maar om dan op NS te mopperen is waarschijnlijk niet terecht. Het rijdend personeel van NS doet stinkend zijn best om die treinen op tijd te laten rijden, maar er zijn zoveel externe factoren waarom het niet lukt zoals momenteel gladheid.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 12:33

Eens met Inoterry, je kan er ook voor kiezen om een trein eerder te gaan..

Jans, Kanaleneiland lijkt me nou ook niet heel geweldig. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 12:35

Nou daar ligt iig geen autoramenglas op hoopjes :))

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 13:14

Ik kan ook heel erg balen, als de trein weer eens niet rijdt of vertraging heeft. Maar ik heb ook zoiets van wat kan het NS personeel daar aan doen. Ik zorg er altijd voor dat ik een half uur speling heb en dat werkt prima. Heb ik vertraging dan kan ik vaak alsnog optijd zijn.