hoewel er genoeg verkeer net bovenlangs jaagt. Ik hoop dat ik goed kan slapen, bij twijfel of geen goed gevoel vertrek ik gewoon. Je hebt verlaten en verlaten, ik sta wel vaker alleen al was dat eerder altijd met hond, meestal voelt dat wel ok. maar soms ben ik wel vertrokken als ik me echt er niet top bij voel. Voor nu hangt het er een beetje tussenin, ik kom in ieder geval wel tot rust dat scheelt.
maar dit is de eerste keer echt alleen zonder hond of andere campers. Terwijl de andere plekken best gevuld zijn, het verbaasd me dat er op zaterdag niemand is, de vorige plek puilde uit. 
Mocht ik me niet veilig voelen kan ik altijd een dorp verder terug nemen. Of naar huis rijden. Ik woon maar een kleine 15 km naar het westen
maar wel kronkel kronkel wegen op en af
) en jack russel als in altijd klaar om in actie te komen als nodig. En waar ik niet heel veel meer had kwa waaksheid aan een dovere, ietwat kippige dementerende enkelbijter. Was ze meer dan fel genoeg als ze doorhad dat er wat loos was. En dat schrikt voor het idee toch meer af.
al heb ik dat wel eens gedaan. De laatste kamer veel te duur maar ik had geen keuze toen. De eerste mogelijke overnachting zit in het eerste dorp terug. 5 km kronkelen. Alleen dat is nu bijna leeg ivm verkoop van ik vertrek nederlanders.
daar tegenover is wel een parkeerplaats in het dorp. verder is er gewoon niks toeristisch voor zover ik weet. Iets met de net niks regio waar ik zit 

ja toch? Top hoor! Dankzij de bingo toch onder de mensen
ik heb dadelijk mijn geld keihard voor mezelf nodig en heb dan geen ruimte voor onverwachte medische kosten of voer. Niet leuk wel realistisch
o ja het wildbloemen mengsel dat ik vond in de supermarkt is al gezaaid 

) en verflucht.