Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en jack russel als in altijd klaar om in actie te komen als nodig. En waar ik niet heel veel meer had kwa waaksheid aan een dovere, ietwat kippige dementerende enkelbijter. Was ze meer dan fel genoeg als ze doorhad dat er wat loos was. En dat schrikt voor het idee toch meer af.
een uitermate stom gevoel dat voor mij nieuw is. Misschien iets waar ik ook doorheen moet nog.
en er is hier echt niemand, een uur geleden een paar voetballers en dan de gemeente mens die een brochure kwam weghalen. Geen tuig, geen rotzooi op de grond ook. Gewoon stil op de vogels na. Niet eens hondenwandelaars hoewel ik wel hoopjes heb zien liggen.
al heb ik dat wel eens gedaan. De laatste kamer veel te duur maar ik had geen keuze toen. De eerste mogelijke overnachting zit in het eerste dorp terug. 5 km kronkelen. Alleen dat is nu bijna leeg ivm verkoop van ik vertrek nederlanders.
daar tegenover is wel een parkeerplaats in het dorp. verder is er gewoon niks toeristisch voor zover ik weet. Iets met de net niks regio waar ik zit

Net al vechtende of parende (steen) marters gehoord, hopelijk houden ze zich koest de rest van de nacht
Mijn kaart aan een tafelgenoot gegeven maar. Ik kon niks meer maken van de cijfers ook. Gewoon te moe en ik moest de brug nog over in het stikdonker. Lang leve de zaklamp op de telefoon.
ik heb dadelijk mijn geld keihard voor mezelf nodig en heb dan geen ruimte voor onverwachte medische kosten of voer. Niet leuk wel realistisch
. En met een hond erbij had ik deze bingo avond niet gedaan
ik ga geen dier alleen laten in een camper op onbekend terrein in het donker. En nu kan ik met gv weer eens dingen samen doen waar honden niet welkom zijn zonder dat er een fikje hoopvol wacht tot ik terugkom. Ook dat is me heel wat waard.
Niet leuk maar wel de keiharde realiteit.
Om te legen en weer te vertrekken,
maar ik heb echt goed geslapen en het mwaa ik weet het niet gevoel is verdwenen. De avond bingo en de mensen zien heeft me welgoed gedaan
o ja het wildbloemen mengsel dat ik vond in de supermarkt is al gezaaid
het graszaad (ik had te weinig
) gaat er vanmiddag nog op. Het miezert iets dus mooi zaaiweer
Hij heeft wel whatsapp ik niet, hij heeft geen messenger op zijn telefoon maar ik wel.
Hij heeft zelfs facebook. En met wat uitleg heeft hij nu messenger op zijn tablet en heeft hij net een rondleiding binnen en buiten gehad hoe het er nu uitziet. Dat was wel even fijn hem te zien. Hij heeft ook best een zware dag vandaag. Ik ook 

) en verflucht.
Nog niet op zijn definitieve stopcontact maar uit de schuur is al een mijlpaal.
en een beschermende hoek voor nu heb ik er maar opgezet. Niet fijn met hoofdpijn en een hamerboor maar het zou zonde zijn als het behang eraf gelopen wordt door een volgende klusmeneer,