Tinka schreef:Het is denk ik 30-40 minuten lopen naar boven. Echt ontzettend steil en vol gaten, hobbels en bramen struiken.
Dat geldt dus ook voor de paarden. Ik snap dat wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:De hondjes blijven bij mij in de buurt, dus geen probleem. Dacht doe maar zo'n vest aan, zien ze me goed. Het was een drijfjacht trouwens, hoorde ze bovenaan het pad praten en later een hele horde honden blaffen. Daar wil ik toch niet middenin zitten.
Tinka schreef:Ja heel blij, was ook helemaal naar de klote van deze uitputtingsslag. Het wordt nu kouder, vriezen in de nachten en maar een paar graden boven 0 overdag.
Ik hoop dat ze genoeg hebben aan die 2 baaltjes, ze zijn vrij licht, schat een kg of 15 maximaal.
Tinka schreef:Mijn honden zullen meteen blaffend in de aanval gaan naar andere honden, maakt ze niet uit dat ze veel groter zijn.
Die jachthonden zelf ben ik niet zo bang voor, meer de jagers die erachteraan lopen en op alles schieten wat beweegt.
Verdwaalde jachthond hebben we hier wel eens gehad, maar dat was er dan maar 1. En de meeste hebben een zender en worden dan makkelijk terug gevonden.
palousa_boy schreef:Tinka schreef:Mijn honden zullen meteen blaffend in de aanval gaan naar andere honden, maakt ze niet uit dat ze veel groter zijn.
Die jachthonden zelf ben ik niet zo bang voor, meer de jagers die erachteraan lopen en op alles schieten wat beweegt.
Verdwaalde jachthond hebben we hier wel eens gehad, maar dat was er dan maar 1. En de meeste hebben een zender en worden dan makkelijk terug gevonden.
Lijkt me sterk dat ze op alles schieten wat beweegt, heb je dat gezien of roep je dat maar omdat het wel leuk klinkt?
lukka63 schreef:Tinka schreef:Ja heel blij, was ook helemaal naar de klote van deze uitputtingsslag. Het wordt nu kouder, vriezen in de nachten en maar een paar graden boven 0 overdag.
Ik hoop dat ze genoeg hebben aan die 2 baaltjes, ze zijn vrij licht, schat een kg of 15 maximaal.
Er staat toch ook nog gras?
Hoe lang doen ze hier mee?
Toch nog geen sneeuw op komst hoop ik.