USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:57

Alle begrip voor het vliegen met baby's en jonge kinderen en ik snap het ook helemaal dat ze geen 10 uur stil kunnen blijven zitten.
Maar ik zou er ook best wat voor willen bijbetalen om "kindvrij" te zitten :j Handen hangend aan je rugleuning (inclusief jouw haar), knietjes/voetjes in je rug, contact met je zoeken, gehuil, gedram en soms de heerlijke verlossing als ze slapen :Y) Voor mij echt een bron van ergenis.

Mijn broer vloog ook nog gewoon met mijn toen nog jonge nichtje en neefje, gelukkig maar, want anders hadden ze ons niet kunnen bezoeken.

Needje, dat zijn ook nachtmerries van mij.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:00

Nee, maar daarom is het wel irritant. Ik kies er niet voor dat ik bij jankende kinderen in de buurt zit. Waarom zouden mensen zonder kinderen dit allemaal maar 'normaal' moeten vinden in het kader van het plezier van de ouders? Want aan de kinderen te zien vinden ze het alles behalve leuk, zo'n vliegreis. Als ik kinderen zou hebben zou ik iig wel met de auto gaan.
Maar goed, we gaan idd off-topic.

Nadir

Re: USA 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 10:08

Geloof me, de auto vinden ze ook niet leuk hoor ;)
Als ouders kun je er natuurlijk wel voor zorgen dat je kind niet met zn voeten in de stoel voor zich zit te duwen en 'zo min mogelijk' overlast bezorgt.

Maar net wat Needje zegt, er zijn wel meer dingen irritant aan medepassagiers. :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:14

Lang leve BC dan hoor. Mijn god! Genoeg afstand van je buurman en in principe allemaal nette, rustige reizigers.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 10:29

Dat is voor de meeste mensen niet echt betaalbaar :+

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:43

Voor mij ook niet hoor. haha

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:41

Ik denk dat de kinderlose reizigers die zich nu irriteren aan kinderen aan boord er anderd tegenaaan gaan kijken als je zelf kids hebt.
Want als je eenmaal een mentaliteit krijgt dat je geen dingen meer kunt ondermenen omdat je een kind hebt, kan je snel als ouders niet eens meer een boodschapje doen met je kind,want misschien ergeren mensen zich wel!
En waar moet je dan een lijn trekken? geen kids.aan boord mee op een lange vlucht maar die vieze man die voor het laatste in 2011 een douche heeft genomen wel?
of die gehandicapte man die alleen maar kan gillen mag ook niet mee!
Dat schiet niet op, maar ik vind wel dat je als ouder de verantwoordelijk heid moet nemen om je reis zo comfertabel mogelijk te maken voor je kind,ze te vermaken als ze zich vervelen en hun corrigeren als ze vervelend zijn. Dat maakt denk ik al een wereld van verschil:)
Maar over het stuk dat het kindereren niets uitmaakt waar ze heengaan klopt wel, maar ik kom denk ik een stuk gelukkiger terug van mijn reis en daar word mijn kind weer gelukkiger van haha

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:45

Ik heb ook altijd alle begrip voor ouders met kleine kindjes op het vliegtuig. Toen wij in Amerika woonden waren mijn broer en ik nog erg klein (ik heb er van mijn geboorte tot m'n 4de gewoond) en wij vlogen ook 2x per jaar terug naar België om familie te zien. De enige manier voor mijn ouders om hun familie te kunnen zien was om met 2 kleine kindjes (en dus ook toen ikzelf nog een baby was, ze zijn toen ik 4 maanden oud was de eerste keer teruggevlogen) te vliegen. Dus het is niet alsof ze het altijd voor hun plezier doen.

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:51

Ik barst hier ook even binnen,
een vriendin en mezelf vertrekken 16 juli 2 weken naar Amerika.
Oorspronkelijk was het de bedoeling om tickets te kunnen bemachtigen voor het San Diego Comic Con in Amerika. Dit is helaas niet gelukt :')

We verblijven 6 dagen in LA, om vervolgens 4 dagen in San Fransico te verblijven en om tenslotte nog 4 dagen in San Diego te verblijven.

Echter weten we niet echt wat de meest intressante bezienswaardigheden zijn,
ideetjes?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:18

Ik ga over een aantal weken, 14 om te zijn voor een week naar SF. Tussenin heb ik een dagje LA geboekt. Dingen die ik in ieder geval ga bekijken zijn Alcatraz, SF Zoo, museum of science, pier 39 en Six Flags. Voor LA heb ik nog niet echt een vaste planning staan.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:20

Ligt eraan waar je eigen interesses liggen. Voor mij zijn bijvoorbeeld de Getty center en de Getty Villa echt hoogtepunten in LA, maar anderen prefereren Hollywood of pretparken of de studio tours, of de beach of in de malls, etc.

San Francisco is goed te voet te doen, vast sightseeing spots zijn natuurlijk de Golden Gate Bridge, Fisherman's Wharf, maar persoonlijk ben ik bijv. liever in Japantown en bij de Palace of Fine Arts.

Jammer van ComicCon!

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:31

Heel jammer voor Comic Con, still upset.

Hmmm, we zijn beide enorme filmliefhebbers maar houden ook wel van musea en trekpleisters, wat van elk zou leuk zijn :j

De studio tours schijnen behoorlijk duur te zijn?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:18

In LA kan je gratis opnames van TV shows bijwonen (Dancing with the Stars, sitcoms, etc). Misschien is dat iets voor jullie? Je kan online vooraf kaartjes reserveren, of ter plaatse bij bijv. Grauman's Theater van een promoter krijgen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:30

Vreselijk, kinderen in een vliegtuig. Als het 'moet' dan is het nog wat anders maar tig uur vliegen met een dreumes omdat je als ouders zo graag ver op vakantie wilt? Ik kan er niet bij. Ik hoop maar dat ik geen jankende kinderen op mijn vluchten heb, ik trek dat heel slecht. Mijn ouders zijn met ons de eerste jaren gewoon naar Zeeland op vakantie gegaan. Zon, zee, strand en geen lange reis. Geen haar op mijn hoofd die er over denkt om mijn medepassagiers te tergen met míjn kind(eren) omdat ik zo nodig ver op vakantie moet. Vergelijking met een lange auto reis gaat ook absoluut niet op. Een auto kun je uit :+ plus dat als ze gaan gillen je dan als ouders als enige er last van hebt en niet een heel vliegtuig.

Verder goed nieuws, de gebroken schouder van mams heelt goed dus we kunnen voor 95% zeker zeggen dat we gaan nu!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:33

OMG, zit ik daar straks 10 en een half uur met gillende kinders.. hoop het niet.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:34

Wendybrian schreef:
Ik denk dat de kinderlose reizigers die zich nu irriteren aan kinderen aan boord er anderd tegenaaan gaan kijken als je zelf kids hebt
En daarom zijn en blijven wij bewust kinderloos :D
Maar wat ik al schreef, ik heb er zeker begrip voor, alleen heb ik altijd de hoop dat er naast, voor of achter mij geen kinderen zitten. Wat gehuil verderop kan ik nog wel hebben. Knietjes, handjes en contactzoekers niet.

Dat is fijn Berdien!!!
Ik was toch wel blij dat mijn broer met de kinderen vanuit Amerika op vakantie kwam in Nederland.

Quebelle;
San Diego heeft een mooi overdekt kleurrijk winkelcentrum in de binnenstad, leuk schiereiland waar je ook fietsen kunt huren (coronado island), Sea World. Ik vind met name Balboa Park en de dierentuin erg mooie locaties :j En verder kust en strand (bij La Jolla zijn altijd zeehonden te vinden).

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:36

Wat een fijn nieuws Berdien! Geniet er maar van ... zeker je mams heeft dat driedubbel verdient. *\o/*

Ik heb niks tegen kinderen op het vliegtuig, maar ik vind wel dat je als ouders dan ook je verantwoordelijkheid moet nemen tegenover andere reizigers en ervoor zorgen dat ze zich goed gedragen. Dat ze af en toe huilen heb ik alle begrip voor, maar op volle sterkte Disney liedjes zingen of urenlang hard schreeuwen zonder enige corrective ... :n. Of, fijner nog, laat ze lekker 8 uur lang tegen mijn stoel trappen! -:(- Pfffff, ik heb dan echt moeite om me in te houden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:44

Kinderen die je niet hoort of ziet heb ik ook geen moeite mee hoor, laat dat duidelijk zijn :)) Maar urenlang gillen/huilen en inderdaad die vreselijk onopgevoede monsters die maar doen en laten waar ze zin in hebben.... Afschuwelijk.

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:53

Ik heb 14u op een vlucht naar China gezeten met een stoelschopper van 4, aangezien de taal (het waren chinezen) het niet toeliet om te vragen om te stoppen was het hemels :')

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:54

Ach, het is leven en laten leven.

En wat betreft die kinderlose stoelen. Als je in gaat checken kan je zien waar mensen met kids gaan zitten, want die kunnen alleen in I stoelen zitten.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:00

Hoezo alleen in I stoelen?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 19:31

Nou nou Berdien, kinderen horen nou eenmaal ook bij de maarschappij. Ik weet niet in welke kringen jij je begeeft, maar al dat gegil en gekrijs hoor ik niet zo vaak hoor! Daarbij, als ze zo heel klein zijn heeft het weinig met opvoeding te maken, er zit dan gewoon nog geen rem op, ze kunnen vanuit een vrolijke bui opeens heel boos of verdrietig worden. Ik heb ook liever dat oude mensen met een rollator niet op een druk moment naar de supermarkt gaan, maar ja :+

Grit, als je online incheckt met een kind onder de twee jaar mag je maar op bepaalde stoelen zitten, daar staat dan een I bij. Ik weet niet of je dat tekentje ook ziet als je niet met een kind reist.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:31

Dat stond er, ik was met een kind dus ik kon alleen in de I stoelen zitten...
De blauwe stoelen op de kaart

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:32

Ahh, dat wist ik niet.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:33

Ja die bedoel ik nadir!
Ik denk wel dat het gat in de markt is hoor, veel mensen zijn dan wel bereid om meer voor een stoel te betalen!