Fijn dat je je hebt kunnen vermaken!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MontyRulezz schreef:Handige tip Yasmine, ik denk dat ik die telefoon ook ga halen. Vorige keer had ik ook een telefoon gehaald, maar alleen om te bellen en kreeg toen nog een fikse rekening toen ik thuis was.
Yasmine schreef:Douraque schreef:@Stephanie_M: kijk uit met je 3G in de VS, dat kan heel erg in de papieren lopen. Ken iemand die had zijn 3G gebruikt in Amerika voor 1 week en kreeg mooi een rekening van 250euro thuis gestuurd. Het is beter om een prepaid kaart te kopen en daar internet tegoed op te zetten
Yep, ik had voor een maand een simkaart van AT&T en dat was $60 voor internet + ongelimiteerd smsen + ongelimiteerd bellen naar buitenlandse vaste lijnen. Erg handig om naar huis te bellen ook!
Yasmine schreef:MontyRulezz schreef:Handige tip Yasmine, ik denk dat ik die telefoon ook ga halen. Vorige keer had ik ook een telefoon gehaald, maar alleen om te bellen en kreeg toen nog een fikse rekening toen ik thuis was.
Je hoeft zelfs geen telefoon te halen, je kan zo een AT&T/T-mobile shop binnen wandelen en een simkaart vragen, die past prima in Belgische en Nederlandse telefoons. Ik heb hem ook gewoon in mijn Belgische telefoon gebruikt, want mijn Canadese had een simlock
Talida schreef:Iemand nog een tip voor een hotel in Vegas? Op de Strip, en niet met hotelkamers die nu als non smoking staan maar waar de geur nog in van de verkleurde tapijt hangt