Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:29

Indiana deed het net ook niet. Vanochtend was ik al 2x gegaan omdat er geen wachtrij stond.
Heb fister Crush Coaster gedaan en vandaag alle achtbanen en Indiana dan 3x.
Zijn nu onderweg naar huis nog 4 uur te gaan.

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 10:32

Ik ben vorig weekend geweest, 4 dagen. Ik was 10 jaar geleden voor het laatst geweest, ook rond kerst toen. Het is nog steeds net zo magisch! Ik heb zelfs mijn angst voor achtbanen overwonnen (hoewel ik nog steeds in niks durf wat over de kop gaat) en ik ben in de Tower of Terror geweest met mijn claustrofobie :') En ik heb heel veel souvenirs gekocht :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 11:52

Over de kop gaan is helemaal niet zo spannend hoor. Als je wel in Tower of terror bent geweest, dan durf je ook in een achtbaan waarin je over de kop gaat ha ha. Dat is nl. denkik wel de spannenste attractie in heel Disneyland.
Maar mooi dat het nog steeds magisch was.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 11:57

Tower ben ik niet in geweest, hou niet van vrije vallen ...
Maar over de kop vind ik geen probleem. Vond de Rock 'n Roller Coaster erg gaaf, helaas maar 1x kunnen doen.

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 12:25

Ik heb iets tegen over de kop gaan sinds ik daar een keer ontzettend misselijk van ben geworden. Ik was toen de rest van de dag ziek. Vandaar dat ik dat echt niet meer durf :')
De Tower of Terror vond ik echt doodeng. Ik hou al niet van liften en ben licht claustrofobisch, dus ik had ernstig medelijden met de andere mensen die met ons in de lift zaten. Ik heb letterlijk alles bij elkaar gegild hehe

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 12:36

Ha ha. Je zal vast niet de enige zijn geweest die aan het gillen was. Zelfs ik gilde en dat doe ik echt niet zo snel hoor.
Zou je het nog eens doen?

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 12:37

De Tower of Terror vind ik echt een super gave attractie, vond het erg jammer dat ik er de laatste keer niet in kon, maar ja, alles voor de baby he, hahaha.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:47

Waarschijnlijk ga ik volgend jaar weer een paar dagen ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:39

Ik ga vannacht weg!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:46

Veel plezier ;)
In de ochtend (rond half 10) gelijk door lopen naar Indiana Jones, die was al open en geen wachtrij ;)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:04

Veel plezier Jildau!

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:43

mbkaatje schreef:
Ha ha. Je zal vast niet de enige zijn geweest die aan het gillen was. Zelfs ik gilde en dat doe ik echt niet zo snel hoor.
Zou je het nog eens doen?

Nee, ik ga er niet nog een keer in. Ik heb het in ieder geval geprobeerd.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:24

Mijn vriend en ik zijn bij onze reisorganisatie geweest.
Ze waren stomverbaasd over wat er gebeurt was bij ons.
Ze vonden dit echt tot in den treure(Zoals die vrouw dat mooi zei)

Ze gaan het doorspelen middels begeleidend schrijven naar hun boekingsoperator.. Ook word er een klacht verzonden naar de Franse instantie.
Het kan 5-6 weken gaan duren voor onze klacht behandeld is.

Wij zijn blij dat er geluisterd word naar ons.
Onze vakantie is verpest, ons jaartje samen wat we wilden vieren is in het water gevallen, ons veilige gevoel in de bungalow was weg...
We hebben weinig kunnen genieten en keihard moeten werken voor het geld om de vakantie te kunnen betalen.

Ze gaan hun uiterste best doen voor ons! :)

Ik wens jullie allen een hele fijne en vooral schadevrije jaarwisseling!!! :) :*

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:35

Fijn dat het serieus is genomen en ik hoop dat er ook echt iets mee wordt gedaan.

Fijne jaarwisseling!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:43

Maar Jolliegirl, is nou écht jullie hele vakantie verpest? Jullie zijn over geplaatst en zijn zoals gepland gewoon naar Disney geweest. Hebben jullie dan niet geprobeerd er het beste van te maken?
In juli gingen wij ook 4 dagen naar Disney en op de eerste dag is mijn tasje opengehaald en mijn vriends portemonee met daarin al zijn spullen en mijn spullen waren gestolen. Ik had mazzel dat ik mijn bankpas ergens anders in heb gedaan maar we hadden geen kaartjes meer voor Disney, geen id, rijbewijs noem maar op. Tuurlijk baal je als een stekker maar kom, je probeerd dan toch het leukste ergens van te maken? We wisten dat het ons ongeveer 300 euro zou kosten op het moment dat we weer in NL zouden komen maar laat de pret dan niet drukken en geniet van de momenten samen en het magische disney.

Sorry, ik moet het echt even kwijt nadat ik regelmatig negatieve berichten van je hoor over dat álles verpest is...

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:44

Trouwens, wel fijn dat er nu wel wat mee gedaan wordt want natuurlijk is het niet goed hoe jullie behandeld zijn daar...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:10

Ik wil het best nader uitleggen maar dan via pb.
Het is allemaal opgestapeld...de laatste dag werden wij savonds pas verplaatst! Dus ja...voor ons was het gedaan..
We hebben uiteraard geprobeerd het beste ervan te maken in disney zelf...maar als daar vervolgens de dingen eerder dicht zijn..zonder aankondigingm..ivm groot vuurwerk wat we ter plekke hoorden...

Nee sorry....
Ik wil het topic verder nie bevuilen en andere mensen met negatieve gedachten wegsturen...
Maar wij zijn zwaar teleurgesteld...en wij samen zijn optimistisch...echt waar.. Maar dit ging te ver.. Teveel negatieve dingen die elkaar bleven ophopen.

Verdere dingen wil ik via pb uitleggen..niet meer in dit topic

Wij willen het nu ook laten voor wat het is..en over n paar weken horen we of er wat met onze klachten gedaan word.

Jeumig wat een verhaal joh... Nieuwe kaarten moeten kopen enzp?
Wij hadden dat dan niet eens kunnen doen.....ivm geld..
Maar wat oliebol zeg....en triest..iemamds tas leegroven...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:11

We hebben wel wat leuke momentjes gehad...de atracties!
Hier plaats ik binnenkort wel fotos van.
Ook kwamen we een bokker/vriendin van me tegen in disney! :D

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:21

Alles gaat inderdaad 1 uur vantevoren dicht voor de eindshow, anders krijgen ze nooit alle mensen op tijd naar het plein.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:47

Je kunt het glas halfvol of halfleeg zien maar misschien zijn er dingen gebeurd die je hier niet opgeschreven hebt. Zoals ik het nu lees lijkt je reactie erg overdreven maar misschien is het anders.

Wij hebben zelf 60% van onze reissom teruggekregen van een reis die we in Cuba gemaakt hebben omdat de accommodaties ver beneden peil waren. Ondanks dat hebben we een super reis gehad en ik zie het als een bonus dat we dan óók nog geld terug hebben gekregen. Dit jaar heb ik tijdens de superstorm Sandy in Washington gezeten en het was misschien wel de leukste reis die ik ooit gehad heb. Soms is het ook wat je er zelf van maakt.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 17:29

Wij zijn er niet bij geweest, waardoor het moeilijk is om erover te oordelen. De laatste keer dat wij naar Disney waren heb ik ontzettend slecht geslapen in Hotel NY, het was enorm warm en het was veel drukker dan we hadden verwacht. Het maakte het toch minder leuk als de keer ervoor. Niet dat het alles verpestte, maar het heeft het wel beinvloed.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 22:43

Vind het overdreven...het is onze mening..ons gevoel..onze teleurstelling....en dan mogen jouw voorbeelden erger zijn..sandy..beroofd..maar dan nog....
Blijkbaar word er niet begrepen dat het zich opstapelde...vanaf aankomst tot overplaatsing...

Maar nevermind :) we zien wel wat de oplossing zal zijn.
Ik heb geen zin om het er verder nog over te hebben..

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:34

Malima schreef:
Alles gaat inderdaad 1 uur vantevoren dicht voor de eindshow, anders krijgen ze nooit alle mensen op tijd naar het plein.

Begrijp ik het goed dat ze de attracties 1 uur van tevoren dicht doen?
Wat is dat nou weer voor iets, je kunt iemand toch niet verplichten naar een show te kijken.
Voorheen kende ik Disney als een park die pas de wachtrijen sluit op sluitingstijd..

Of wellicht begrijp ik het nu verkeerd :?

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:36

Nee je begrijpt het goed.
1 uur vantevoren sluiten ze alle wachtrijen, sommige zelfs eerder, ligt eraan Hoe lang de rij is zodat iedereen bij de show is.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:37

Wat ik vorige week zag is dat je vanaf 20.45 (park ging om 22.00 dicht) niet meer naar andere delen van het park mocht.