USA 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: USA 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 01:01

We staan dus een week of zes lang een uur dichter bij de US, dat wordt nog wennen met het inplannen van afspraken :D (ik werk bij een Amerikaans bedrijf). Wel fijn voor mijn collega's aan de westkust dat ze een uur later pas hoeven in te bellen op onze telcons en wij een uur eerder op die van hun. UK gaat wel terug vanavond.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 01:03

Eerste weekend van november, dat is dan toch maar 1 week :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 01:03

Oh ja, dat is waar. 't Is al laat he :D.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 01:05

Geeft niet hoor :D Ik vind het jammer dat ze niet gelijk gaan want was zo gewend aan die uur verschil met vriendje :P Nu met 8 uur moet ik steeds weer rekenen :')

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 01:25

Hè wat vervelend dat 't niet gelijk verandert! :D

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 04:27

Ook een berichtje vanuit miami, wat is het hier benauwd zeg en sinds vanmiddag komen er flinke buien naar beneden. Heel heftig af en toe. Gelukkig konden we een plu lenen in het hotel. Cruise was echt geweldig, heel erg gaaf en tijdens de cruise hadden we gelukkig prachtig weer.
Moet eerlijk zeggen dat we wel een beetje verloren rondlopen hier. Mede vanwege de warmte, maar moesten vanochtend heelvroeg op, dus ziin ook moe. Morgenochtend rustig aan, 's middags naar publix voor de laatste boodschappen en fan richting vliegveld.
Was een heerlijke vakantie, maar zijn er wel weer klaar voor om naar huis te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:19

Oh get, regen maakt het er niet leuker op. Veel plezier op je laatste dagje :).

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:55

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:22

Fijne terugreis ninaka! Fijn dat de cruise zo goed bevallen is en dat je mooi weer had natuurlijk! Nog veel gezien onderweg?

Ja, die regen was echt even heftig gister.. De hele dag druilerig. Toch maar een plu grkocht, moest toch ergens eten haha. Hotel halloween feest overgeslagen, hoorde het volop in de kamer.... Gelukkig gaan ze hier niet de hele nacht door! Wat een pokkeherrie haha. Kon geen oordop tegenop!
Ik hoop dat vandaag de regen wegblijft!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:42

T is hier net een zomer in Holland nu... Regen, regen en o ja, regen haha.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:56

Man, ik ben echt zo brak! Gisteravond naar een Halloweenfeestje gegaan en tot 6 uur 's ochtends doorgefeest haha. Het was eh *erg* gezellig! :o := :oo :') :wow: :))

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:01

Klinkt geslaagd!! :))

Ben blij dat ik pas volgende week naar Tampa vlieg want mijn vlucht gaat via Newark en daar was vreselijk veel vertraging. Heb gelijk stress dat het volgende week misloopt en mijn plannen voor maandag dan in het water vallen.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:26

Ja, echt super! Foto's zijn nogal beschamend, maar gelukkig staat het ergste niet vastgelegd. :D

Ik denk dat je volgende week geen problemen zal hebben. Normaal hebben we rond deze tijd van het jaar nog helemaal geen sneeuw en behalve die ene dag is het verder niet koud genoeg geweest. Voor volgend weekend voorspellen ze rond de 16 graden voor DC en New York zal ongeveer hetzelfde zijn.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:48

Guinevere schreef:
Man, ik ben echt zo brak! Gisteravond naar een Halloweenfeestje gegaan en tot 6 uur 's ochtends doorgefeest haha. Het was eh *erg* gezellig! :o := :oo :') :wow: :))

Lachen. :D Wordt tijd dat het hier ook een nationaal feest wordt. 8-)

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 00:48

Halloween hier is echt super! Het leuke is dat het niet alleen een kinderfeestje is, maar net zo goed voor volwassenen. Bij mijn vriendin moet je bijvoorbeeld 21+ zijn, niet alleen vanwege de alcohol maar daar gebeuren gewoon dingen die niet voor kinderoogjes bestemd zijn. :+

Anyway, alleen al het shoppen voor een kostuum is geweldig, kijk bijv eens bij Spirit Halloween wat ze allemaal verkopen.

Maar het begint nu toch wel een beetje naar NL over te waaien, toch? Het zou met niks verbazen als St. Maarten er uiteindelijk helemaal uit gaat en iedereen Halloween gaat vieren.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 01:21

Guinevere, wij vieren hier ook al een paar dagen volop Halloween. Heerlijk :D

lennylenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 01:32

Ik werd wakker vanochtend, en alles was wit hier! Een dik pak sneeuw!! Nu al... Nu eind van de middag is alles alweer bijna weg, want zo koud is het nog niet, maar het hangt in de lucht...

Hoe is het in Vancouver Yasmine?

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 01:41

Zijn hier trouwens mensen die gestudeerd hebben (of nog steeds studeren) op de Northwestern University in Evanston/Chicago Illinois? (Dan zeg ik: Go U Northwestern! *\o/* )

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 02:13

Nu al sneeuw? Waar zit jij ergens, lennylenny? Hier is het bewolkt maar droog. Een paar dagen terug veel regen, maar dat is nu ook weer over, gelukkig.

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 03:25

Mijn 2e keuze was Chicago Illinois :P
Vond het er echt top uitzien en ze hadden ook precies de vakken die ik wilde, maar uiteindelijk werd ik toch hier geplaatst :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 03:27

Hier staan de straten blank.... Ben met het openbaar vervoer naar aventura Mall geweest, gaaf winkelcentrum! 2 paar schoenen gescored en wat nagellak. Hier met de bus was wel een beleving haha, meer dan een uur, stampes vol! Heb nog nederlanders geholpen met hun halte, heel toevallig zitten die vrijdag ook bij ons in het vliegtuig mee terug. Was een leuke rit terug! Erg veel gelachen.
Halloweenfeest, vandaag niet. Geen zin om weer door de regen te moeten met de broekspijpen opgerold en op de tenen haha, vreselijk!

Iedereen veel halloweenplezier! Party ze!

Brrrr sneeuw, veel te vroeg nog!

lennylenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 07:11

Ik woon vlakbij Edmonton, aan de andere kant van de Rockies! Het regent hier echt bijna nooit, we krijgen gewoon meteen sneeuw! Maar je hoort me niet klagen, we hebben veel zon en dat maakt het supermooi en heerlijk buiten. Pas als het -30 gaat worden praat ik wel anders haha... Hopelijk duurt dat nog lang!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:14

vuurneon schreef:
Hier staan de straten blank.... Ben met het openbaar vervoer naar aventura Mall geweest, gaaf winkelcentrum! 2 paar schoenen gescored en wat nagellak. Hier met de bus was wel een beleving haha, meer dan een uur, stampes vol! Heb nog nederlanders geholpen met hun halte, heel toevallig zitten die vrijdag ook bij ons in het vliegtuig mee terug. Was een leuke rit terug! Erg veel gelachen.
Halloweenfeest, vandaag niet. Geen zin om weer door de regen te moeten met de broekspijpen opgerold en op de tenen haha, vreselijk!

Iedereen veel halloweenplezier! Party ze!

Brrrr sneeuw, veel te vroeg nog!

Aventura ben je wel even zoet. DIe bussen zijn inderdaad een avontuur, ik heb ook een keer meegemaakt dat er een rolstoel mee ging, dat vertraagt ook nog eens :D.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:54

Guinevere schreef:
Ik denk dat je volgende week geen problemen zal hebben. Normaal hebben we rond deze tijd van het jaar nog helemaal geen sneeuw en behalve die ene dag is het verder niet koud genoeg geweest. Voor volgend weekend voorspellen ze rond de 16 graden voor DC en New York zal ongeveer hetzelfde zijn.
Bedankt voor je geruststellende woorden, had zelf nog niet bedacht om het weerbericht voor volgende week te bekijken :o

Voor wie het leuk vindt, ik probeer weer een blog bij te houden ook al is het maar een kort reisje. Meestal ben ik aardig trouw met bijhouden en ik heb overal internet dus in theorie zou het moeten lukken. http://florida11.wordpress.com/

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:57

Pittig snorkelavontuur gehad vandaag! Naar key largo gegaan en ja hoor, weer regen. Maar goed, snorkeltour ging door, in de golven, regen en op de achtergrond onweer!maar was erg gaaf! Had wel iets. Terug aan wal scheen de zon even, dus konden wij weer opdrogen gelukkig. Arme kinderen hier met halloween, t blijft regenen....bah!