Diezelfde "heilige" omloop die zo netjes op papier staat, (en bij elke verstoring weer volledig in de soep loopt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ukje schreef:Moon, volgens mij mag je niet met je voeten op de bank onder "geen" enkele omstandigheid. Volgens mij geld dat hetzelfde voor tassen omdat je immers wel een zitplaats bezet houdt. (al doe ik het wel altijd).
Zat vandaag in de trein naar utrecht en toen stopte die bij holendrecht. Ik dacht even van "o nee als ie maar wel verder kan rijden" maar gelukkig kwam ik gewoon in Utrecht aan. Vindt het zo vervelend om op een station te stranden waar ik het niet ken.
MarlindeRooz schreef:ukje schreef:Moon, volgens mij mag je niet met je voeten op de bank onder "geen" enkele omstandigheid. Volgens mij geld dat hetzelfde voor tassen omdat je immers wel een zitplaats bezet houdt. (al doe ik het wel altijd).
Zat vandaag in de trein naar utrecht en toen stopte die bij holendrecht. Ik dacht even van "o nee als ie maar wel verder kan rijden" maar gelukkig kwam ik gewoon in Utrecht aan. Vindt het zo vervelend om op een station te stranden waar ik het niet ken.
Het mag van de meeste conducteurs wel met een krantje er onder,
maar natuurlijk alleen als er plek is.
MoonChloe schreef:Weet iemand dit?
Als het rustig in de trein is (lees; niemand zit naast of tegenover mij) wil ik wel eens mijn voeten op het bankje tegenover mij zetten. Ik doe dan altijd een krantje op het bankje, geen krant = pech voor mij.
Doe ik inmiddels al heel wat jaartjes en de conducteurs zeggen er niks van. Tot 2 weken terug, in een sletje werd er mij verzocht om mijn voeten van de bank af te halen.. Ook al zat er een krantje tussen in, conductrice was onverbiddelijk. Nou dat is dan vervelend voor mij. Voetjes hebben verdere rit gewoon op de grond gezeten. Maar nou vraag ik me dus af, wat zijn de precieze regels hiervoor?
1234 schreef:Rijden de treinen wel gewoon door met mist? Of zijn er vaak vertragingen?
Moet zo namelijk met de trein en het is hier zó mistig!!