Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, met 45 minuten kan aanpassen nog wel. De fotos waren geupload bij 45 minuten

?
Geen goedkoper hap maar kakelvers bereid. 
Ik heb het maar voor ze opgelost
was wel komisch. De man stond echt hulpeloos naar het apparaat te staren (nu heeft deze vaker kuren dus ik weet waar ik het nood nummer kan vinden ook
) dus ik bellen.
proest, ik heb even inwendig erg gegrinnikt.
daar moest ik dus vanmorgen nog achteraan.
dan maar zorgen dat ik elders slaap zodat ik echt niks kan doen. Beter voor mijn lichaam, iets minder voor mijn hoofd, maar het moet wel.
En nu heb ik maar alleen wat rondgescharreld.

mooie trappen wel

karuna schreef:De plaatjes op internet,![]()
[ [url=m/vmaQ9h.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CUMz8A.png]Afbeelding[/url] ]
De werkelijkheid![]()
[ [url=m/wSa6mr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CGwV2z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E2Tp8F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hwGE7G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oftewel ik heb even aan een gemeentemens gevraagd of ik hier veilig kon overnachten. Ja hoor. De toiletten gebruik ik maar even niet, er is ook geen water trouwens. En de chemisch toilet leging lijkt een kliko in de grond met wel een heel mooie kraan.
De plek ligt wel mooi maar eehh ietwat afgelegen en oogt nogal verlaten. Terwijl trapje op ik in het dorp ben.
Als er iemand nog een huisje zoekt met uitzicht op de Saone. Er staat er hier een te koop en leeg klaar voor opknappenmooie trappen wel
[ [url=m/BSMtrb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lCebdS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5kwcID.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IWUTkR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kdxmb5.jpg]Afbeelding[/url] ]
De Saone
[ [url=m/KddPpT.jpg]Afbeelding[/url] ]
hoewel er genoeg verkeer net bovenlangs jaagt. Ik hoop dat ik goed kan slapen, bij twijfel of geen goed gevoel vertrek ik gewoon.
maar dit is de eerste keer echt alleen zonder hond of andere campers. Terwijl de andere plekken best gevuld zijn, het verbaasd me dat er op zaterdag niemand is, de vorige plek puilde uit. 
maar wel kronkel kronkel wegen op en af