Blij voor jullie dat hij toch nu al naar huis mag.
Doe het rustig aan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:Monique1963 schreef:whaaaaaaaaaaaaa wat een giller. Dat zal echt lekker vullen. Komt natuurlijk om het nu geen etenstijd meer is.
De verpleger had het over een repas, dan verwacht je dit niet. We zijn nog langs de burger King geweest.
Tinka schreef:Burger King heet gewoon hetzelfde in Frankrijk, evenals alle andere fast-food restaurants.
Gisteren avond nog langs de apotheek geweest, medicijnen opgehaald en looprek besteld. Rolstoel heeft geen nut hier in de bergen en krukken hadden we dus nog.
Vandaag de rest van de bloedverdunners opgehaald, ze hadden niet zoveel op voorraad. Daarvoor naar de infirmerie gegaan, met de ordonances en carte vitale van Milko. Er was iemand die al vaker bij mij aan huis geweest is voor de vitamine B12 injecties.
Ze had meteen haar collega gebeld, die was al langs geweest toen ik er nog niet was. Bloedprikken en injectie tegen trombose. Daar komt dus gewoon elke dag een verpleegster voor langs, in Nederland moet je dat zelf doen. Ik ben 3 keer geopereerd, toen heb ik dat zelf gedaan. Zou het dus best bij Milko kunnen, morgen maar even overleggen. Heb als dierenarts natuurlijk sowieso al miljoenen injecties gegeven.
Tinka schreef:Eerst zeiden ze dat de orthopeed pas vanavond laat zou komen. Net was hij er toch en gaat hij de papieren in orde maken, anders had Milko nog een nachtje moeten blijven.
6 weken op krukken, die hebben we al. Van mij nog met mijn heup, als je heel lang krukken nodig krijg je ze van de verzekering, in Nederland dan