USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Douraque

Re: USA 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:29

Je kan AJ denk ik dan spotten, hij heeft dan precies vakantie voordat de cruise weer begint en woont in een buitenwijk van LA

De meeste kans is denk ik op Venice Beach.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:32

Heb geen bekende mensen gezien in Venice moet ik bekennen.
Maar ik let er ook niet op, en zal het gros vast ook niet herkennen. :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:35

Douraque schreef:
Je kan AJ denk ik dan spotten, hij heeft dan precies vakantie voordat de cruise weer begint en woont in een buitenwijk van LA

De meeste kans is denk ik op Venice Beach.

Ik wil Nick liever spotten, maar AJ is ook goed :D Moet ik dan naar die buitenwijk toe of gewoon op Venice Beach gaan kijken :D O ik zou ze zomaar tegen komen dan word ik echt gek :D en ga ik flippen :+

Nick woont toch ook in LA?
Laatst bijgewerkt door purny op 06-06-14 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:35

Het zijn ook maar gewoon mensen hoor. :D

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:38

Ja, Nick woont ook in LA. Alleen hij is dan op tour met Jordan Knight van NKOTB. Heb net even gecheckt, maar hun zijn dan niet in LA of SF.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:45

Aaaaah Shoot :( Maar ja, als ik AJ kan spotten ben ik allang heel erg blij :D

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:03

Wat houdt die Go San Francisco Card dan in. Wat kun je ermee doen?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:35

Wij hebben in New York idd de NY pass gehad, en bij de Niagara Falls hebben we ook een speciale kaart gekocht voor alle attracties. Of het echt voordeliger is dan alles los kopen is weet ik niet, maar ik weet wel dat het heel handig is omdat je gelijk toegang krijgt tot alle attracties. Weet je ook gelijk wat de leukste/belangrijkste dingen zijn. Zo zijn wij in het Moma geweest in New York, op het Empire State Building, naar de Statue of Liberty en dat soort dingen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:52

Bij deze kaart kan je ook naar Six Flags enzo en dat is al iets van 63 dollar.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:59

_Lisanne schreef:
Wendybrian schreef:
Vinden jullie het dan echt waard om eerst helemaal naar dusseldoorf te moeten reizen?
Dan heb je de korting toch al kwijt aan benzine om naar dusseldorf te gaan!

Ik vlieg deze zomer ook vanaf Dusseldorf, Schiphol is een uurtje en Dusseldorf ongeveer twee uur. Dus wel iets langer, maar scheelde 200 euro per persoon ofzo. Dan is het wel de moeite waard :)

Ik reis meestal ook vanaf dusseldorf maar voor mij is het bijna gelijk aantal KM (en je kan nog even tanken in Duitsland)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 13:40

purny schreef:
Ik ben van plan om een Go San Francisco Card aan te schaffen, leuke dingen kun je daar mee doen. Iemand er mee bekend? Zat net te kijken en zag dat BSB hun opnamestudio in LA heeft, je zal ze er maar tegen komen :D Weet iemand waar je bekende mensen kunt spotten in LA?

Wij hebben een go select card aangeschaft. Daar kun je zelf alle attracties toevoegen die je wilt bezoeken. Wij hebben hem voor San Francisco, Los Angeles en San Diego zelf samengesteld in een kaart. Ik heb alles uitgerekend en ik ben met kaart echt voordeliger uit. :j

Ik kan niet wachten, over 2 weken zitten we er al. Ik ben heel benieuwd!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 09:47

Waar kan je die kaart in SF zelf kopen? Ik zag dat ik geen voordeel heb of ik hem nu naar NL over laat komen of daar gewoon aanschaf. Shipping is 25 dollar naar NL en dat ben ik gewoon kwijt mocht ik hem daar ter plekke kopen. Ik moet nog 105 dagen wachten

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 11:27

Is er ook zo een soort kaart voor orlando?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 12:02

Ik heb er nog nooit van gehoord en aangezien de meeste attracties in Orlando toch wel de parken zijn. Andere bezienswaardigheden zijn niet populair. En voor de parken zijn combikaarten te koop, zodat het voordeliger uit komt

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 07:36

Oke, bedankt voor de tip!
Ik ben nu hard op zoek en Ie eigenlijk door de bomen het bos niet meer, hebben jullie daar ook veel last van als je je reis samen gaat stellen?
Weet iemand nog een betrouwbare site voor discorvery cove en disney kaarten? Thnx!

Oeeeh ik heb er zo een zin in, nog 2weekjes!
Ik zit al wel met samen geknepen billen op te kijken tegen de vliegreis haha.
Hoe was de eerste keer zo lang vliegen voor jullie?
En hebben er nog mensen tips voor vliegen met babys?

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 07:38

Ik heb al een baby tas die ik op klappen tot bed, we hebben prima stoelen gereserveer,( beste 14 euro die we besteed hebben haha)
We zitten nu voor een soort muurtje waar we een extra meter beenruimte hebben, ideaal.
Ook heb ik natuurlijk veel speelgoed en lekker eten, want als hij ergens blij van word is dat het wel haha.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 08:14

Misschien een hele rare vraag maar waarom ga je met een baby zo'n lange reis maken?
Ik snap dat nooit zo. Baby heeft er niets aan en als de baby gaat huilen is het ook nog eens mega irritant voor je medepassagiers. Dus ik ben gewoon benieuwd naar de gedachten erachter. Kun je zo'n reis dan niet beter uitstellen tot je kindje ook kan genieten van de parken of zeg ik nu wat heel raars?

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 08:24

Nee hoor niets raars.
Mijn zus woont nu in amerika en mag in de aanvraag voor haar green card het land niet verlaten. ik heb
Haar nu al heel lang niet gezien en wil dat graag.
Ook vind ik persoonlijk dat een kind meedraaid in de volwassen wereld en niet andersom.
Mijn zoontje is nu bijna amderhalf maar kan nog niet lopen. Vandaar de term baby.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 08:28

Ook hoeft de overlast voor medepassagiers niet zo heel groot te zijn.
Ik denk dat de reis ook wel mee zal vallen. Kind heeft een plek om te slapen, een lekker plekje voor ons en de heele dag bij mama en papa op schoot zitten, dat doet hij toch wel graag hihi
Er zijn prachtige stoelen in kindervrije plaatsen:) moet je alleen even voor reserveren.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:02

Huilende baby's heb ik op zich nog niet zoveel problemen mee. Maar gegil en gekrijs en dan ouders die daar niets aan doen... :x

Ik heb nog nooit gehoord van kindervrije plaatsen.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 09:11

Groot gelijk hoor Wendy, wij gaan met onze dreumes van 21 maanden ook gewoon een verre reis maken. (Dominicaanse Republiek) Waarom zou je kind perse iets aan de vakantie moeten hebben, voor hem maakt het niet uit of 'ie in Frankrijk aan het strand zit of verder weg. Dus dan kies je iets wat je zelf leuk vindt. Daarnaast gaan er zat mensen een kind 13 uur in een auto zitten maar 10 uur vliegen is opeens een probleem. :? En ja, kinderen huilen wel eens, jammer dan, ze kunnen niet altijd vrolijk zijn, het zijn net mensen ;)

Oh ja wij hebben al ingecheckt en mochten idd maar in een bepaald deel van het vliegtuig zitten.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:46

Duidelijk Wendy, als je zus er woont.

Het verschil met een auto is dat alleen jullie er zelf last van hebben, in een vliegtuig belast je daar je medepassagiers mee voor jouw plezier. Ik heb ook nog nooit van kindvrije plaatsen gehoord, graaaag als dat bestaat en dan wil ik er ook nog meer voor betalen.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 09:54

Het is een beetje offtopic, maar ik zou niet weten waarom je als ouders beperkt zou zijn tot autovakanties alleen maar omdat andere mensen weleens last 'zouden kunnen hebben' van jouw kind. Zouden kunnen hebben, want het is helemaal niet zeker of dat ook zo is. Wij gingen 8 maanden geleden naar Turkije en ons kleintje was hartstikke lief, daar heeft niemand last van gehad. Een paar rijen achter ons zat een klein meisje de hele vlucht te huilen, daar doe je vaak helemaal niks aan...

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:56

Nou het is niet zo dat mensen met kinderen in een afgesloten stuk zitten.
Je komt er dan misschien niet naast te zitten. Maar als kinderen gaan gillen hoor je dat op rijen afstand ook nog wel.
Maar liever dat dan een gigantisch naar zweet ruikend, of ander stinkend persoon naast je, of een die zo dik is dat jij zelf nog maar een halve stoel over hebt omdat ie over de leuning heen hangt met z'n kwabben.