MarijeR, ik ben dol op natuurfotografie, maar ben er nu al achter dat primitief leven niet zo mijn ding is..

casperzazoe, die heb ik onderweg naar Chapmans Peak gemaakt! Volgens mij heette die weg Victoria's Road.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLoki schreef:Rocamor, wat zuur inderdaad zeg... ik schiet nu sowieso op verschillende kaartjes die ik op verschillende plekken bewaar. Maar moet inderdaad nog eens een externe harde schijf aanschaffen... als iemand tips heeft welke fijn is?
manzano schreef:xLoki schreef:Rocamor, wat zuur inderdaad zeg... ik schiet nu sowieso op verschillende kaartjes die ik op verschillende plekken bewaar. Maar moet inderdaad nog eens een externe harde schijf aanschaffen... als iemand tips heeft welke fijn is?
Heel slim!! Wij zijn toen in Kaapstad beroofd op dag 3. Had er niet aan moeten denken dat het aan het einde van mijn reis was geweest met al mijn foto's op 1 kaartje.
Sokje_6 schreef:Nog iemand naar ADHS, leuk!![]()
Opgehaald om 6 uur.. Je vliegt niet door naar Hoedspruit dus? Neem je die bus transfer? Mijn vlucht sloot destijds keurig aan, maar daar zal wel verschil in zitten wat betreft maatschappijen enzo, dus dat is dan misschien geen optie.
Mawrr schreef:De airport van Joburg is niet echt veel... Zeker als je niet achter de douane zit. Ik weet verder niet of er hotels op de luchthaven zijn, anders zou ik dat overwegen. Onveilig is het niet op de luchthaven.
Mocht je toch voor een hotel gaan, naast de luchthaven zit shoe lace backpackers lodge (ofzoiets), waar je heel goedkoop kunt overnachten. En t zit ook nog eens naast de airport. Je kunt er bijv met een uber heen.
Mawrr schreef:^ Klotepillen zijn het ook... ik weiger nog te slikken.
Maar wat een prachtige fotos!